شناسهٔ خبر: 44267291 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سلیمی در تذکر شفاهی:

تذکر جدی به دولت داده شود تا وظایفشان را بدانند

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با اعطای کارت معیشت به مردم مخالف بوده است و هر کاری هم که مجلس می‌کند با مخالفت دولت مواجه می‌شود، لذا به نظر می‌رسد تذکر جدی به دولت داده شود تا آنها وظایفشان را بدانند و نمی‌توانند هم در جایگاه دولت باشند و هم در جایگاه شورای نگهبان و قوه قضائیه.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: گویا برخی‌ها جای شورای نگهبان هم نشسته‌اند و هم دولت محسوب می‌شوند و هم شورای نگهبان، این در حالی است که قبلا هم  مجلس بودند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای ادامه داد: این که ربیعی  بنا داشته باشد جای شورای نگهبان بنشینید و پیشاپیش تصمیم بگیرد خیلی جالب است گویا علم غیب هم دارند و پیشاپیش از طرف این شورا اظهار نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

وی ادامه داد: دولت با اعطای کارت معیشت به مردم مخالف بوده است و هر کاری هم که مجلس می‌کند با مخالفت دولت مواجه می‌شود، لذا به نظر می‌رسد تذکر جدی به دولت داده شود تا آنها وظایفشان را بدانند و نمی‌توانند هم در جایگاه دولت باشند و هم در جایگاه شورای نگهبان و قوه قضائیه.

 

 

نظر شما