شناسهٔ خبر: 44264876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تداوم روند کاهشی قیمت مرغ در کرمانشاه/ مصرف روزانه مرغ به ۱۰۰ تن کاهش یافته است

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی قیمت مرغ در کرمانشاه گفت: اکنون مرغ گرم در بازار به قیمت هر کیلو ۲۳ تا ۲۴ هرار تومان عرضه می‌‌شود.

صاحب‌خبر -

نوربخش حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در حوزه دستگاه‌های نظارتی و قضایی با اجرای موقع تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان دست دلالان از بازار مرغ کوتاه و قیمت هر کیلو مرغ 12 تا 13 هزار تومان کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه اکنون مرغ گرم در بازار به قیمت هرکیلو 23 تا 24 هزار تومان عرضه می‌شود عنوان کرد: این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت.

حاتمی گفت: براساس دستور مقام عالی وزارت اقدامات خوبی در زمینه تهیه نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی انجام شده که تا پایان سال هیچ مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گوشت مرغ در بازار نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه تأمین نهاده و توزیع گوشت منجر به کاهش قیمت مرغ در کرمانشاه شد افزود: دو روز پیش 160 تن و دیروز 80 تن گوشت مرغ گرم در این استان وارد بازار شده و روزانه هم 50 تن گوشت منجمد مرغ توزیع می‌شود که این توزیع منجر به کاهش قیمت مرغ شده است.

حاتمی بیان کرد: اکنون با ورود گوشت گرم و منجمد مرغ به بازار استان هر کیلوگرم مرغ به 23 هزار و 500 تا 24 هزار تومان کاهش یافته و انتظار می‌رود تا چند روز آینده باز هم مقداری این قیمت کاهش یابد.

وی افزود: روزانه حدود 130 هزار تن گوشت مرغ در کرمانشاه نیاز است اما اکنون باتوجه به تعطیلی آیین‌ها و رستوران‌ها این نیاز به روزی 100 تن کاهش یافته است.

انتهای پیام/832/ی

برچسب‌ها:

نظر شما