شناسهٔ خبر: 44264719 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تسليت مجمع علماي مسلمان لبنان درپي شهادت دکتر فخري‌زاده

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مجمع علمای مسلمان لبنان شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران را به مقام معظم رهبری و دیگر مقامات ایران تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المنار؛ مجمع علمای مسلمان لبنان شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و شمار دیگری از مقامات کشورمان تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام تسلیت آمده است خبر شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران براثر عملیات پلید ترور دریافت کردیم. از دست دادن این دانشمند کم نظیر و مؤمن باعث ناراحتی شد هرچند در عین حال افتخار می کنیم که دانشمندان و رهبران ما همچنان که در دنیا پیش قراول هستند, در آخرت نیز پیش قراول شهدا خواهند بود و این نشان درست بودن خط مشی ماست که باعث می شود دشمنان نتوانند با ما رو در رو مقابله کنند و به عملیات پلید ترور متوسل می شوند.
در ادامه آمده است آمریکا و رژیم صهیونیستی گمان می کنند با ترور امثال شیخ راغب حرب، سید عباس موسوی و حاج عماد مغنیه در لبنان؛ حاج قاسم سلیمانی در ایران و ابومهدی المهندس در عراق می توانند مسیر پیشرفت را متوقف کنند و  یا جمهوری اسلامی و محور مقاومت را به انصراف از وظیفه آزادسازی فلسطین و یا انصراف از خدمت به مستضعفان در جهان مجبور کنند اما این باعث اصرار بیش از پیش ما برای محقق کردن اهداف عالی امت ما و ادای تکلیف الهی مان است و ما برای جانفشانی بیشتر در این مسیر که از ابتدای مسیری دشوار و پر از موانع بوده است؛ آماده ایم. ما خود را برای چنین مسیری آماده کرده ایم.
این مجمع با تاکید بر ادامه این خط مشی و ثبات در آن تصریح کرده است ما به رهبری خردمندانه شما وفاداریم و قاطعنامه معتقدیم رهبری خردمندانه ایران پاسخ مناسب، قاطع و حکیمانه را در زمان مناسب خواهد داد. ما از تصمیماتی که رهبری خردمندانه شما اتخاذ کند، حمایت می کنیم و آماده ایم در راه عزت و کرامت اسلام و امت اسلامی هر چه لازم است انجام دهیم.

نظر شما