شناسهٔ خبر: 44263792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اهدای دان ۹ جودو به ۲ پیشکسوت

صالحی‌امیری: جودو به جایگاه واقعی خود برمی‌گردد

دان ۹ جودو امروز به دو پیشکسوت این رشته اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نخستین دان 9 جودو کشور تقدیم استاد رضا مدنی و استاد محمد کیهان از پیشکسوتان و پیشگامان این رشته المپیکی کشور شد.

دراین مراسم ابتدا آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اشاره ای به سالها تلاش و خدمات ارزشمند و قابل توجه این دو پیشکسوت جودو کشور داشت و از برنامه های در دست اجرای فدراسیون گزارشی را اعلام و از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این فدراسیون تقدیر کرد.

 

سپس صالحی امیری ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان در ورزش کشور از آنها به عنوان سرمایه های عظیم، اعتبار و ریشه های تنومند یک رشته ورزشی نام برد و عنوان داشت آنها در واقع صاحبان اصلی ورزش هستند.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: علاقه مند بودم در جمعی بسیار بزرگ با حضور قهرمانان، پیشکسوتان و زحمتکشان جودو از شما عزیزان تقدیر به عمل آوریم اما به دلیل شرایط کنونی و رعایت پروتکل های بهداشتی به امید خدا در اولین فرصت بعد از اتمام کرونا این کار را خواهیم کرد.

 

وی گفت: پیشکسوتان هویت، ریشه و اعتبار یک رشته ورزشی هستند و آنچه که یک ورزش را سبز نگه می دارد بودن همین ریشه های قدرتمند و ارزشمند و حضور شما عزیزان و بزرگواران در یک رشته ورزشی همچون جودو است.

صالحی امیری تصریح کرد: جودو این شرایط را پشت سر خواهد گذاشت و با رای عادلانه CAS به جایگاه واقعی خود باز خواهد گشت و از تلاش های و زحمات میراسماعیلی  و خانم کعبی زاده و زحمتکشان فدراسیون، قهرمانان و خانواده جودو تشکر می کنم. امیدوارم ضمن تداوم آموزش و آمادگی جودوکاران، میراسماعیلی با حمایت کمیته ملی المپیک که هزینه آن را تقبل خواهیم کرد برنامه ای برای تدوین تاریخ شفاهی جودو داشته باشد.

نظر شما