شناسهٔ خبر: 44263764 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

نگاهی به شماره نوامبر نشریه Tech Life | داروخانه آنلاین

نشریه Tech Life در شماره نوامبر با اختصاص طرح روی جلد خود به تصویر کپسول‌ها و دارو‌های مختلف، به سراغ تحولات دنیای پزشکی با تیتر «داروخانه آنلاین» رفته و نفوذ شرکت آمازون به این صنعت را بررسی کرده است.

صاحب‌خبر -
نجفی | شهرآرانیوز - پژوهشگران و پزشکان در یک سال گذشته چالش نفس گیری را با کووید ۱۹ تجربه کردند که نتایج آن با آزمایش‌های موفقیت آمیز واکسن‌های کرونا اطلاع رسانی می‌شود. نشریه Tech Life در شماره نوامبر با اختصاص طرح روی جلد خود به تصویر کپسول‌ها و دارو‌های مختلف، به سراغ تحولات دنیای پزشکی با تیتر «داروخانه آنلاین» رفته و نفوذ شرکت آمازون به این صنعت را بررسی کرده است. گزارشگر TechLife می‌نویسد اگرچه فروشگاه اینترنتی آمازون هم اکنون تنها به عرضه انسولین و تجهیزات مورد نیاز بیماران آسمی اکتفا کرده، همین امر نیز باعث کاهش ارزش سهام عرضه کننده‌های زنجیره‌ای دارو در بازار سرمایه شده است.
 
آمازون که از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را به عنوان فروشگاه آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی آغاز کرده بود، به تدریج به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی محصولات مختلف تبدیل شد. ۳ سال پیش وقتی این شرکت به حوزه عرضه مواد غذایی وارد شد، کمتر کسی فکر می‌کرد حوزه دارو درمان نیز دست اندازی کند. اکنون کاربران آمازون برای ثبت سفارش باید نسخه پزشک خود ار بارگذاری کنند. هم چنین این فروشگاه از عرضه دارو‌هایی با کاربری دوگانه اجتناب می‌کند. شبکه فروش آمازون همه بیمه‌ها را پوشش می‌دهد و انتظار می‌رود با تخفیف‌هایی که برای کاربران منتخب حتی در صورت نداشتن پوشش بیمه در نظر گرفته شده است، استفاده از خدمات این شرکت و سفارش آنلاین به زودی محبوبیت بیشتری به دست آورد. نشریه در گزارش دیگری به سراغ اپل رفته که بر اثر فشار‌های قانونی، اعلام کرده است از سال آینده هزینه‌های دریافتی از بسیاری از ولوپر‌های اپلیکیشن‌های عرضه شده روی سامانه اپ استور خود را تا نصف کاهش می‌دهد. تاکنون اپل ۳۰ درصد از تراکنش‌های ناشی از نصب یا خرید‌های درون برنامه‌ای را از توسعه دهندگان دریافت می‌کرد که این درصد برای دولوپر‌هایی با گردش مالی سالانه یک میلیون دلار به ۱۵ درصد کاهش می‌یابد.
 
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید:
 
 
 
 
شماره‌های دیگر
 
 

برچسب‌ها:

نظر شما