شناسهٔ خبر: 44263579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح شهید سلیمانی با ۱۰۰ نیروی بسیجی در مهریز آغاز شد

یزد- ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای کمک به مهار و پیشگیری کرونا با همکاری ۱۰۰ نیروی بسیجی در چهار کمیته حمایتی، مراقبتی، پایش و نظارت و آموزش همگانی ساماندهی و آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دکتر سید علیرضا پورمازار روز سه‌شنبه در نشست با مسوولان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افزود: این طرح مردمی و جهادی با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا وظایف خود را در شهر و روستاها پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای کامل‌تر طرح نسبت به بلوک بندی محلات مطابق حوزه‌های استحفاظی پایگاه‌های مقاومت بسیج اقدام شده ادامه داد: هدف اصلی، خانواده‌محوری است و از ظرفیت برنامه‌های هر خانه یک پایگاه سلامت، استفاده می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار کرد: از همه انتظار داریم با هر توانی در راستای تامین سلامت مردم و  همکاری با کادر بهداشت و درمان گام بردارند تا مردم ما کمتر آسیب ببینند و بتوانیم از این بحران به سلامتی عبور کنیم.

پورمازار با اشاره به اینکه برای مهار کرونا به همکاری مردم و مسوولان برای اعمال دقیق مقررات نیاز است گفت: همکاری مردم و اجرای وظایف ستاد کرونا باید همواره مدنظر برای برون‌رفت از مشکلات قرار گیرد. 

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما