شناسهٔ خبر: 44263447 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زرین‌آمیزی در گفتگو با دانشجو:

تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار داوطلب برای کنکور دکتری ۱۴۰۰ ثبت‌نام کردند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۱۲۵ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۲ آذر آغاز شده است، اظهار داشت: همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: مهلت ثبت‌نام تمدید شده و منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

زرین‌آمیزی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۵ هزار و ۸۴۰ نفر برای شرکت در کنکور دکتری ثبت‌نام کردند، افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

گفتنی است؛ سازمان سنجش آموزش کشور همزمان با انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام را تا روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ تمدید کرده است.

نظر شما