شناسهٔ خبر: 44263069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

فرمانداران تجهیزات لازم را در اختیار قرارگاه شهید سلیمانی قرار دهند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر طرح قرارگاه جهادی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و مهار ویروس کرونا، فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه، امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار پایگاه‌های این طرح قرار دهند.

صاحب‌خبر -

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه جهادی سلامت و محله‌محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: این طرح محکم‌ترین دژ مقابله با شیوع ویروس کرونا است، برای تجهیز امکانات و ظرفیت‌ها در اجرای هرچه بهتر این طرح باید تلاش کرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی یکهزار و ۲۰۰ پایگاه محله‌محور قرارگاه جهادی در شهرها و روستاهای استان، تصریح کرد: تاکنون ایجاد۴۳۰ پایگاه تدوین و به مرحله اجرا رسیده است و امید است با فعال شدن تمامی پایگاه‌ها در مهار و کنترل این ویروس در میان‌مدت و بلندمدت شاهد تاثیرات قابل توجه آن باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر همکاری و مشارکت در اجرای هر چه بهتر طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در همین راستا فرمانداران در شهرستان‌ها موظفند تا مکان، مهمانسرا، خودرو، نیرو و تجهیزات دولتی که در اختیار دارند را، به این طرح اختصاص دهند.

عباسی با بیان اینکه این طرح در میان‌مدت و بلندمدت تاثیر خود را به خوبی نشان می‌دهد، افزود: نباید به این طرح به عنوان یک طرح کوتاه‌مدت نگاه شود بلکه تا زمان مهار قطعی ویروس باید در حالت آماده‌باش قرار داشته باشیم و طرح‌های موجود ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

نظر شما