شناسهٔ خبر: 44262943 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ذالنوری در صحن علنی؛

با غنی سازی ۴ درصد تحریم‌ها لغو نمی‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: باید امروز از مجلس فریاد وحدت و اقتدار بلند شود و نباید دچار تزلزل شویم تا لرزه بر تن دشمنان بیفتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه علنی امروز مجلس در تشریح کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران اظهار کرد: در این طرح تکالیفی در خصوص تحقیق و توسعه، افزایش سطح غنی سازی و انباشت و نگهداری مواد مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: گام‌های پنجگانه‌ای از سوی سازمان انرژی اتمی برداشته شده که سطح غنی سازی از ۳.۶۷ برجامی به ۴.۲ افزایش یافته است در حالی که در این طرح در صدد غنی سازی ۲۰ درصد هستیم، زیرا با غنی سازی ۴ درصد دشمن دردش نمی‌آید و تحریم‌ها لغو نمی‌شود.

ذوالنوری تصریح کرد: معتقدم باید مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود؛ همچنین یکی از نمایندگان نسبت به این طرح از واژه اقدام احساساتی سخن گفت که جای تعجب دارد، زیرا این طرح طی چند ماه گذشته در حال بررسی و تدوین بوده است.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید امروز از مجلس فریاد وحدت و اقتدار بلند شود و نباید دچار تزلزل شویم تا لرزه بر تن دشمنان بیفتد، پس دشمن زبان مقابله را می‌فهمد  نباید دچار سستی و تزلزل شویم.

انتهای پیام/

نظر شما