شناسهٔ خبر: 44262528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس فضای مجازی مطرح کرد؛

اینستاگرام با حذف پست‌های شهید فخری‌زاده ذات صهیونیستی خود را نشان داد/ نقش عاملان فضای مجازی ولنگار در ترور کمتر از موساد نیست

سید حسین صادقی گفت: اینستاگرام باز هم ذات صهیونیستی خود را فریاد زد و این‌ بار پست‌ های مرتبط با شهادت شهید محسن فخری زاده را حذف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس فضای مجازی در گفتگو با "تیتریک" گفت: اینستاگرام ساعاتی پس از ترور شهید فخری ‌زاده در حال پاک کردن پست‌های کاربران در محکومیت این اقدام بود.

سید حسین صادقی ادامه داد: شهره پیرانی، همسر شهید رضایی‌نژاد به حذف پست خود درباره شهید فخری ‌زاده در اینستاگرام واکنش نشان داده و نوشته است:" هم ترور می کنند هم پست های فضای مجازی رو برمی دارند. از اسم‌ شهدامون هم وحشت دارند."

وی ادامه داد: غیرت مسئولان‌ کجاست؟ غیرت انقلابیون کجاست؟ وقتی می‌گوییم به خیلی چیزها شک کرده‌ایم و برای آقا و نظام نگرانیم به ما می‌خندند. گفتم  وزارت اطلاعات اگر وزارت نظام بود، دانشمند هسته‌ای برای بار چندم در پایتخت ترور نمی‌شد. نطنز بر باد نمی‌رفت. هسته‌ای با برجام نمی‌رفت. سلیمانی نمی‌رفت. خرمشهرِ فضای مجازی با خیانت  بنی صدر زمان سقوط نکرده بود. اینستاگرام جولان نمی‌داد.

این کارشناس تصریح کرد: اگربقیه مسئولان مدعی انقلابی‌گری به واقع انقلابی بودند و تحت نفوذ و تصمیم‌سازی تیم نفوذی امنیتی قرار نمی‌گرفتند، الان مقابل این همه خیانت مسلما سکوت نمی‌کردند. شاید هم از این مسئولان نقطه ضعفی دارند که آنان را وادار به این سکوت و انفعال ذلیلانه کرده است. شاید شاید شاید خدای‌ناکرده پشت پرده توافقاتی شوم صورت گرفته است که کور خوانده‌اند.  راستی خدا نکند این ترور پیش‌کش نمایش حسن نیت برای التماس  مذاکره ذلیلانه باشد که خدا کند این نباشد و خدا کند آن نباشد که در خصوص ترور سردار هم معامله‌ای ننگین صورت گرفته است. اما هر چه هست بیدار شوید و الا به اشاره امام خامنه‌ای، سیلی ملت بیدارتان خواهد کرد.

صادقی گفت: اینستاگرام باز هم ذات صهیونیستی خود را فریاد زد،و این‌بار پست‌های مرتبط با شهادت شهید محسن فخری زاده را حذف کرد و ما باز هم از موضع انفعال و ظلم‌پذیری فقط نشستیم و بر پدر صاحب آن لعنت فرستادیم!

وی ادامه داد:باید شرم کنیم از غیرت آن مغازه‌دار مصری، که در پاسخ به توهین یک نشریه فرانسوی به رسول‌الله، تمام کالاهای فرانسوی خود را، از هر شرکت و تولیدکننده‌ای دور می‌ریزد، و همه را تحریم می‌کند و ما با وجود ترور بزرگان خط مقدم مان توسط صهیونیست‌ها، هنوز هم در شبکه‌های صهیونیستی، که صاحبانی رسما صهیونیست دارد، و ابزار جاسوسی صهیونیست‌هاست، و رفتارهای مورد نظر صهیونیست‌ها را در دنیا و خصوصاً در کشورهای اسلامی ترویج می‌کند، و پر است از توهین‌های «ساختارمند» و عملی به تمام باورهای ما، از رسول الله گرفته تا شهدا، و عقاید دینی ما،مشغول فعالیت، و افزایش تعداد کاربران، و تعداد پیام‌های رد و بدل شده، و در نتیجه، افزایش ثروت، قدرت، و سلطه این دشمن قسم خورده هستیم.

این کارشناس تاکید کرد: هرچه هم طرف حساب ما سعی می‌کند به ما بفهماند که اینجا ملک مطلق من است، و من به تو اجازه کار تاثیرگذار نمی‌دهم، و هر پستی را به مذاقم خوش نیاید حذف می‌کنم، ما دست‌بردار نیستیم.

وی ادامه داد: عالم توهمات هم نوعی عالم مجازی است. شاید بعضی فکر می‌کنند در اینستاگرام آنها اربابند و زاکربرگ رعیت! البته نباید تعجب کرد؛ چرا که رژیم صهیونیستی و سازمان تروریستی موساد، علاوه بر کسب اطلاعات و جذب نیرو به صورت نه‌چندان مخفیانه از طریق جاسوس‌گرام های خارجی، چندین ماه است که به صورت رسمی و از طریق سایت‌های کاریابی و فیلترشکن‌های فعال در فضای ولنگار مجازی‌، در حال عضوگیریِ عمله‌های جاسوسی تروریستی هستند و کک هیچ مسئولی هم نگزیده است.

صادقی گفت: نقش جاسوسی سایبری در ترور شهید فخری‌زاده در حالی مطرح می‌شود که کارشناسان فضای مجازی بارها بر موضوع امنیت داده و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی کشور تأکید کرده‌اند.

این کارشناس تصریح کرد: آسیب‌پذیری وسایل الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند خارجی و پلتفرم‌های اسرائیلی نصب شده بر این گوشی‌ها، این امکان را فراهم می‌کند که سازمان‌های جاسوسی در جهان به جاسوسی سیگنال و شنود الکترونیکی اقدام کنند.

وی افزود: در ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده نیز گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که دریافت موقعیت مکانی ایشان از طریق رهگیری سیگنال‌های تلفن همراه صورت گرفته است. موضوعی که در سایر عملیات‌های مشابه تروریستی نیز گزارش شده است؛ برای مثال گفته می‌شود که ترور شهید عماد مغنیه نیز از طریق رهگیری گوشی موبایل وی توسط موساد انجام شده است.

صادقی در خاتمه خاطر نشان کرد: بدون شک، نقش عاملان وضعیت ولنگار فضای‌مجازی‌ در ریخته شدن خون این دانشمند شهید ما، کمتر از همکاری با سازمان تروریستی موساد و معاونت در جرم آن تروریست‌ها نیست.

 

انتهای پیام/

نظر شما