شناسهٔ خبر: 44261720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون دادستان کل کشور:

انتقام سخت آرامش قلب ما خواهد بود

مهدی بابایی

معاون دادستان کل کشور با اشاره به ترور محسن فخری زاده گفت: انتقام سختی که در آینده انجام خواهد شد آرامش قلب ما خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عمرانی در حاشیه هشتمین مرحله از طرح ظفر که پیش از ظهر امروز در محل ستاد فاتب برگزار شد به ترور فخری زاده معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: دشمنان در سالگرد شهادت سرلشگر قاسم سلیمانی این دانشمند عزیز ما را به شهادت رساندند. انتقام سختی که در آینده انجام خواهد شد آرامش قلب ما خواهد بود.

وی در ادامه با قدردانی از عملکرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر گفت: اینکه امروز می بینیم قاچاقچیان در پوشش اسباب بازی کودکان هم دست به قاچاق مواد مخدر می زنند نشان می دهد که آنها بی حیا شده اند. این اسباب بازی ممکن است به دست فرزندان من و شما برسد. این کارها نشان می دهد که آنها به دریوزگی افتاده اند.

وی با بیان اینکه ما در دوران تحول هستیم، گفت: از وضع موجود به سمت مطلوب در حال حرکتیم.

وی با اشاره به شعر کودکانه آقا پلیسه بیداره گفت: اینکه کودکان ما می گویند آقا پلیسه بیداره یک شعر ساده نیست. حتی من هم که معاون دادستان هستم شب هنگام خواب به این فکر می کنم که پلیس بیدار است و نظم و امنیت را تامین می کند.

وی در پایان بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی ولو با وجود تحریم ها در داخل کشور حل شدنی است.

انتهای پیام

نظر شما