شناسهٔ خبر: 44261703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیکان – استقلال؛ آبی پوشان به دنبال سومین پیروزی در روز محرومیت سرمربی! پخش زنده| پخش زنده بازی استقلال – پیکان استقلال| پرونده ایسما بسته شد سرمربی ذوب آهن: سرو صدا کنار زمین شگرد برخی مربیان است اعلام محل برگزاری دو مسابقه از هفته سوم لیگ یک

صاحب‌خبر -

شفقنا _  از سری رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۵: ۱۶ استقلال و پیکان در ورزشگاه شهر قدس  به مصاف هم می روند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال تهران درحالی در هفته چهارم رقابت های لیگ بیستم به مصاف پیکان می رود که در دیدارهای گذشته ۱۵ بار توانسته مقابل این تیم به برتری برسد، آبی پوشان در این دیدار به فکر کسب سومین برتری بدون حضور فکری در نییمکت می باشند و فکری احتمالا بدون تغییر در ترکیب، تیمش را راهی میدان خواهد کرد.

رشید مظاهری، محمد نادری، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، هروویه میلیچ، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته ۱۱ بازیکنی هستند که احتمال دارد در بازی برابر پیکان بازی کنند.

آبی پوشان از سه دیدار گذشته خود شش امتیاز کسب کردند و به دلیل تفاضل گل بهتر، در رتبه دوم جدول حضور دارند و محمود فکری به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت استقلال بنشیند و صمد مرفاوی پس از یازده سال دوباره به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت آبی ها حضور پیدا می کند.

در آن سو تیم پیکان دیدار  قبلی خود را که یک بازی جنجالی هم بود، با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشت و موفق شد در دیداری خارج از خانه از شاگردان رحمان رضایی یک امتیاز را کسب کند و از ۳ دیدار خود ۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه نهم جدول حضور دارد.

تیم های استقلال و پیکان تاکنون ۱۴ بار به مصاف هم رفتند که آبی ها در ۹ دیدار به پیروزی رسیدند و ۵ دیدار هم به تساوی رسیده است. پیکانی ها تاکنون موفق نشدند استقلال را شکست دهند.

دو تقابل آخر این تیم با تساوی به پایان رسیده و استقلال ها امیدوارند در این دیدار به سومین پیروزی فصل خود برسند.

 در این دیدار  مهدی سیدعلی به عنوان دوار و  سعید قاسمی – حسین گلشنی

کمک داوران و سعید رحیمی مقدم نیز بعنوان داور چهارم و فریدون اصفهانیان بعنوان ناظر فدراسیون حضور خواهند داشت.

خبرهای داغ دیگر:

پخش زنده| پخش زنده بازی استقلال – پیکان

استقلال| پرونده ایسما بسته شد

سرمربی ذوب آهن: سرو صدا کنار زمین شگرد برخی مربیان است

اعلام محل برگزاری دو مسابقه از هفته سوم لیگ یک

 

برچسب‌ها:

نظر شما