شناسهٔ خبر: 44261695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چند خبر ورزشی از خوزستان

اهواز - ایرنا - رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: یک شطرنج باز مستعد استان به همراه یک مربی خوزستانی با صلاحدید فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

صاحب‌خبر -

عبدالامیر خطیب زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سینا موحد شطرنج باز آینده‌دار استان به همراه پویا ایدنی استاد بزرگ شطرنج ایران در اردوی تیم ملی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اردو در رده‌های سنی پایه و در ۲ بخش پسران و دختران برگزار می‌شود گفت: تیم ملی شطرنج ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی آنلاین آماده

می کند.

رییس هیات شطرنج خوزستان با اشاره به حضور۲۰ شطرنج باز در این اردو گفت: ایدنی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی، آموزش های لازم را به شطرنج بازان ارائه می دهد.

بازیکن سابق فولاد به نفت مسجدسلیمان اضافه شد

بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان پس از جدایی از این تیم به جمع بازیکنان نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

امیرحسین باقرپور پس از توافق با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به مدت یک فصل پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

این بازیکن فصل گذشته ۱۷ بار برای فولادی ها به میدان رفت و بازی های خوبی به نمایش گذاشت. نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم مسابقات به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

دومین پیروزی استقلال خوزستان در لیگ دسته یک

تیم استقلال خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ یک برابر خوشه طلایی ساوه صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شد.

در این دیدار فرشاد جانفزا هر ۲ گل آبی‌های خوزستان را به ثمر رساند تا این تیم از ۲ بازی خود ۶ امتیاز کسب کند.

تیم استقلال خوزستان فصل گذشته و از هفته دوازدهم به بعد با هدایت امیر خلیفه اصل بازی های خوبی به نمایش گذاشتند و این روند در فصل جدید مسابقات همچنان ادامه دارد.

استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد امیدوار است که بار دیگر در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد.

خوزستان میزبان دوره داوری تکواندو کشور شد

محمدزاده دبیر هیات تکواندو خوزستان گفت: هیات تکواندو استان خوزستان میزبان دوره های داوری متعددی در سطح کشور شده و در این راستا دوره داوری درجه سه کشوری به میزبانی خوزستان در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ آذرماه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: کلاس درجه سه داوری با مدرسی عبدالمحمد بسحاق از مدرسان و داوران بین المللی استان به صورت وبینار و آنلاین برگزار خواهد شد.

محمدزاده عنوان کرد: دوره های آموزشی به علت کنترل بیماری کرونا به صورت آنلاین و با شرایط خاصی برگزار خواهد شد و خوزستان شرایط برگزاری این دوره ها را به خوبی ایجاد کرده است.

حضور ۲ نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتسال

تیم های ملی حفاری و اهورا بهبهان به عنوان ۲ نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارند که تمریناتشان را از ۲ ماه قبل آغاز کردند.

تیم اهورا بهبهان در گروه الف با تیم های گیتی پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمد سیما قم، مقاومت البرز و کراپ الوند هم گروه است همچنین تیم ملی حفاری در گروه ب با تیم های مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، هایپر شهر شاهین شهر، ارژن شیراز و فودکا تهران به رقابت می پردازند.

پس از کش و قوس های فراوان قرار است این مسابقات اواخر آذرماه به صورت متمرکز در یکی از نقاط کشور برگزار شود. تیم های ملی حفاری و اهورا بهبهان سال گذشته در مرحله مقدماتی عنوان هشتم و دوازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

ملی حفاری که سابقه عنوان سومی در لیگ برتر فوتسال کشور را دارد فصل گذشته در مرحله پلی آف در مصاف با مس سونگون مغلوب شد و نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند.

نظر شما