شناسهٔ خبر: 44261636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملی پوش واترپلو:

۷ ماه پیش با چیریچ در ارتباط بودم/ پرسپولیس نمی‌خواهد پول واترپلوئیست‌ها را بدهد

مهدی یزدانخواه گفت: حدود ۷ ماه پیش، زمانی که تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می دادم با چیریچ سرمربی تیم ملی در ارتباط بودم.

صاحب‌خبر -

مهدی یزدانخواه ملی پوش واترپلو کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  برگزاری اردو‌های تیم ملی بیان کرد: حدود یک ماه است که بازیکنان در کنار مربی تیم ملی در استخر روباز مجموعه ورزشی انقلاب تمرین می‌کنند. اردوی تیم ملی به صورت رسمی شروع نشده است، چرا که استخر‌ها همچنان تعطیل است.  

او در ادامه عنوان کرد: من حدود ۷ ماه پیش، زمانی که به صورت انفرادی تمرین می‌کردم با چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو در ارتباط بودم. یکی از باشگاه‌های واترپلوی صربستان به من پیشنهاد داد، اما به علت اینکه باید به صورت رایگان دست به توپ می‌شدم به توافق نرسیدیم. پس از این اتفاق با چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو در ارتباط نیستم  و او تاکنون به من پیامی نداده است.

ملی پوش واترپلو درباره حمایت مالی فدراسیون بیان کرد: در طول ۹ ماهی که بازیکنان به صورت غیر رسمی تمرین می‌کردند ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از فدراسیون شنا دریافت کردند. در حقیقت ما ماهی ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردیم که این مبلغ بسیار ناچیز است.  

یزدانخواه درباره مشخص شدن تاریخ انتخابی المپیک توکیو گفت: هیچ تاریخی برای رقابت های انتخابی المپیک توکیو مشخص نشده است. بازیکنان تیم ملی هم فقط عده‌ای تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.  

او اظهار کرد: حدود ۱ سال است که ما از استخر‌ها دور هستیم و بازگشت به تمرین برایمان بسیار سخت است. تعطیلی ورزش واترپلو باعث شده است که بازیکنان تیم ملی برای کسب درآمد مشغول به کار شوند. اگر قرار باشد که اردو‌های تیم ملی مجددا آغاز شود باید از بازیکنان ملی پوش حمایت مالی شود.

او درباره برگزاری لیگ برتر واترپلو گفت: قرار بود لیگ برتر واترپلو از آذر ماه برگزار شود، اما گویا به علت مناسب نبودن شرایط کرونا لیگ برگزار نمی‌شود. قول‌های فدراسیون در همان مرحله وعده و وعید باقی می‌ماند.  

بازیکن تیم واترپلوی پرسپویس عنوان کرد: پرسپولیس پس از گذشت یک سال از برگزاری لیگ برتر هنوز پول بازیکنانش را پرداخت نکرده است. این باشگاه مدعی و بزرگ فقط وعده می‌دهد و هیچ کدام از قول‌های خود را عملی نمی‌کند. تا  زمانی که این تیم پول بازیکنانش را نمی‌دهد، برگزاری لیگ برتر معنایی ندارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما