شناسهٔ خبر: 44261117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک نماینده سابق مجلس:

هدف دشمن بر هم زدن وحدت و انسجام داخلی است

سید حبیب الله وکیل زاده

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری مسئولان امنیتی و اطلاعاتی در این شرایط بسیار مهم است چرا که دشمن برنامه‌ریزی جدی برای از بین بردن وحدت در داخل کشور کرده است و باید وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان اجرایی به شدت حفظ شود.

صاحب‌خبر -

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ترور شهید فخری زاده، اظهار کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با ترور این شخصیت علمی قصد دارند دانش هسته‌ای کشور را مختل کنند، در حالی که این یک فکر اشتباه است.

وی افزود: هوشیاری مسئولان امنیتی و اطلاعاتی در این شرایط بسیار مهم است، چرا که دشمن برنامه‌ریزی جدی برای از بین بردن وحدت در داخل کشور کرده است و باید وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان اجرایی به شدت حفظ شود. سفر پمپئو به عربستان و نشست سه جانبه میان اسرائیل، عربستان و رژیمِ ترامپ به منظور فشار و توطئه علیه ایران و طراحی نقشه‌های شوم است.

این نماینده سابق مجلس گفت: هم اکنون بحث انتقال قدرت در آمریکا مطرح است و در این مدت کمتر از دو ماه، دولت مستقر در آمریکا قصد زدن ضربه به ایران اسلامی را دارد. به همین دلیل باید در داخل کشور همه و از جمله دستگاه‌های امنیتی هوشیار باشند تا نگذارند این برنامه‌ریزی آن‌ها برای بر هم زدن نظم و امنیت در کشور محقق شود.

بختیار ادامه داد: رژیم صهیونیستی بداند مردم ایران آگاه هستند و دشمن نمی‌تواند با ترور جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و کاری از پیش ببرد، چرا که قطعاً قطار پیشرفت علمی کشور با حرکت فزاینده‌ای رو به‌ جلو حرکت خواهد کرد. پیشرفت نظامی کشور در شرایط تحریم مثال‌زدنی است و سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان به همین منظور انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: واکنش ایران به ترور شهید فخری زاده باید متناسب باشد، به طوری که در دام طراحی شده دشمن هم نیفتیم.

انتهای پیام

نظر شما