شناسهٔ خبر: 44261113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جایگاه هلال احمر ارتقا داده شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارتقای جایگاه فعلی هلال احمر استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد جمعیت هلال احمر استان باید پاسخگوی شبانه روزی در همه اتفاقات اعم از برف، کولاک، زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه برای هموطنان باشد.

وی تاکید کرد: جایگاه هلال احمر در استان باید با استفاده از ظرفیت موجود و تلاش همه کارکنان این مجموعه ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ارائه خدمات به همنوعان در هلال احمر کاری ارزشمند و خداپسندانه برای بشریت است که در سرما و گرما و بدون توجه به زمان و مکان خدمات مورد نیاز در حوادث و بحران‌ها ارائه می‌شود.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: فعالیت‌های عام‌المنفعه و بشردوستانه هلال احمر برگرفته از تعالیم انبیا و ائمه معصومین(ع) است و همت نیروهای این مجموعه موجب شده خدمات ارائه شده به مردم در حوادث و بلایا مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی یادآوری کرد: از ظرفیت جوانان انقلابی و مومن برای ارائه خدمات در مجموعه هلال احمر بیشتر از وضعیت فعلی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از زحمات و تلاش‌ها همه کارکنان و اعضای افتخاری هلال احمر در استان زنجان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، علی طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار از خدمات و فعالیت‌های انجام شده گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما