شناسهٔ خبر: 44260915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: پروژه مرکز دفن در جهت توسعه مرکز دفن و تصفیه خانه شیرابه انجام می‌شود که بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور بوده و تاکنون، حدود 30 درصد پیشرفت دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا اصغری اظهار کرد: قسمت‌های مختلف سازمان مدیریت پسماند اعم از تنظیف شهری، جمع آوری زباله‌ها، سایت توزین و انتقال پسماندها، مرکز دفن مهندسی و بهداشتی و کارخانه کمپوست به هیچ وجه تعطیل نشده و بدون لحظه‌ای درنگ به فعالیت‌های خود ادامه داده‌اند.

وی در خصوص جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی نیز متذکر شد: طبق روال گذشته، خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند با 137 تماس می‌گیرند و خودوی ویژه‌ حمل و انتقال پسماندهای کرونایی، در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و اقدام به جمع آوری این پسماندها می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت پاکبانان خدوم و زحمتکش در مبارزه با کرونا، گفت: پاکبانان در کنار کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس هستند، اما هیچ نامی از ایشان برده نمی‌شود؛ این مردان بزرگ، بدون اندکی ادعا همچنان به نظافت شهر مشغول بوده و حتی در این شرایط ویژه نیز جایگاه تبریز به عنوان تمیزترین شهر کشور را حفظ کرده‌اند.

اصغری در خصوص بحث امنیت جانی پاکبانان نیز گفت: پاکبانان با نظارت‌های مستمر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مسائل ایمنی را رعایت می‌کنند، اما شهروندان نیز باید با رعایت سرعت مجاز در رانندگی و جلوگیری از ریخته شدن زباله‌ها در خیابان‌ها در حفظ امنیت جان پاکبانان سهیم باشند و به وظیفه شهروندی خود عمل کنند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در خاتمه با بیان اینکه از تمامی شهروندان خواستاریم تا با حفظ نظافت شهری و رعایت مسائلی همچون نگذاشتن زباله‌های خود بر روی صندوق عقب خودرو کمک حال پاکبانان باشند، افزود: دست تمامی پاکبانان را می‌بوسیم که بدون هیچ ادعایی شبانه روز برای تمیزی و بهداشت شهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما