شناسهٔ خبر: 44260460 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیوند مبارکی بین جوانان و شهدا برقرار است

محمدرضا بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، پیوند نسل‌های انقلاب، آشناسازی نسل امروز با نسل دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت ثمره این اقدامات مبارک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن هنرمند در نشست با مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم گفت: ساخت المان‌ها، نصب تمثال شهدا و نامگذاری شوارع به‌ نام شهدا در سطح شهر نشانه اهمیت و تاکید مسئولان شهر نسبت به ترویج فرهنگ ایثار  و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، پیوند نسل‌های انقلاب، آشناسازی نسل امروز با نسل دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت ثمره این اقدامات مبارک است. امروز شاهد آن هستیم که در سطح شهر قم حرکت‌های خوبی در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدا صورت می گیرد و به حق شهر کریمه اهل بیت (س) باید در این عرصه پیشرو و الگوی سایر شهرها باشد.


همچنین مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم هم با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتنن یاد و خاطره شهدا گفت: عزت، امنیت و آسایش امروز جامعه مدیون خون‌های پاک شهدایی است که از دوران انقلاب و دفاع مقدس و تاکنون در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی تقدیم می‌شود. حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد شهدا وظیفه آحاد جامعه است و شهرداری این امر را بر خود وظیفه دانسته و در این راستا نیز برنامه‌ریزی کرده است.
انتهای پیام

نظر شما