شناسهٔ خبر: 44259626 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ریس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

کشف یک لباس عروسِ آغشته به شیشه

ریس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه طرح سفر که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره کشف لباس عروس آغشته به مواد مخدر شیشه گفت: بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه به این لباس عروس با استفاه از روش‌های خاص آغشته شده است. 

وی ادامه داد: این لباس قرار بود از طریق پست از کشور خارج شود اما در یک عملیات اطلاعاتی توسط همکاران ما در پلیس مواد مخدر شناسایی و کشف و ضبط شد. 

وی ادامه داد: جاسازی مواد مخدر از این لباس در یک فرآیند انجام می‌شود و پس از استخراج از این لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

رییس پلیس مبارزه مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مقصد این مواد کشورهای اروپایی بوده است، تصریح کرد: قرار بود این محموله از طریق پست ارسال شود که در یک اقدام اطلاعاتی شناسایی و دو نفر نیز در همین رابطه دستگیر شده‌اند. 

وی با بیان اینکه پلیس خوشبختانه اشراف کامل اطلاعاتی به مجموعه فروشندگان و قاچاقچیان دارد، گفت: همچنین پلیس ارتباط خوب و موثری با مجموعه پست و فرودگاه دارد و از این طریق می‌توانیم جلوی قاچاق مواد مخدر را بگیریم. 

او ادامه داد: این ماده مخدر شیشه به صورت مایع عمدتا از کشور افغانستان وارد کشور می‌شود و این لباس عروس به آن ماده شیشه آغشته شده و برای قاچاق به کشورهای دیگر آماده می‌شود. 

سرهنگ حسنوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به کشف ۳۰۰ توپ پلاستیکی آغشته به مایع ماده مخدر شیشه اشاره کرد و گفت: این توپ‌ها از کشورهای حاشیه شرقی وارد کشور ما می‌شوند. 

وی ادامه داد: مواد مخدری که به صورت مایع از نوع مواد روانگردان است در این بسته‌ها به صورت اشکال بسیار خاص و شکیل جاسازی می‌شود و به گونه‌ای است که در ورودی مرزها و هنگام بازرسی حتی سگ‌های موادیاب نیز نمی‌توانند آن‌ها را تشخیص دهند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه ما در اقدامات اطلاعاتی که داشتیم زمانی که این توپ‌ها وارد شهر تهران شد توانستیم این محموله را شناسایی و ۳۰۰ عدد توپ را کشف و ضبط کنیم همچنین در این رابطه نفرات اصلی این باند نیز دستگیر شده‌اند.

نظر شما