شناسهٔ خبر: 44259426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد؛

کمبود نیرو در پایگاه‌های اورژانس آذربایجان شرقی

اهر- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: باتوجه به ابتلای برخی از نیروهای اورژانس به کرونا، کمبود نیرو در برخی از پایگاه‌های اورژانس احساس می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرزاد رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با تعطیلی پایگاه اورژانس ۱۱۵ مجیدآباد گفت: پایگاه‌های ۱۱۵ مجیدآباد و ستارخان از تعطیلی درمی‌آیند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی افزود: آزمون جذب نیرو به پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ آذربایجان‌شرقی و علی‌الخصوص شهرستان‌های اهر و هوراند قرار بود در آذرماه برگزار شود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا به دی‌ماه موکول شد و پس از برگزاری آزمون؛ نیروها جذب می‌شوند

وی افزود: نزدیک به ۲۰ کارشناسان فوریت‌های پزشکی جهت تأمین نیرو در پایگاه‌های ۱۱۵ مجیدآباد و ستارخان و افتتاح ورگهان به جمع کارشناسان فوریت‌های پزشکی اهر و هوراند اضافه خواهند شد.

رحمانی گفت: در مجموع کمبود نیرو در پایگاه‌های ۱۱۵ شهرستان‌های اهر و هوراند با جذب نیروهای جدید تأمین می‌شود.

وی گفت: با توجه به درگیری ۸ نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی اهر با ویروس کرونا و قرنطینه بودن همکاران، در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ با کمبود نیروی انسانی مواجه شده‌ایم.

وی افزود: البته در تمامی شهرستان‌ها به دلیل ابتلای همکاران به کرونا و نبود نیروی جایگزین؛ فشار کاری مضاعفی بر کارشناسان فوریت‌های پزشکی تحمیل می‌شود.

نظر شما