شناسهٔ خبر: 44257924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر مجموعه ورزشی شهدای گلستان: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای رونق مجموعه الزامی است

گروه استان‌ها – مدیر مجموعه ورزشی شهدای گلستان با اشاره به هزینه بالای نگهداری این مجموعه گفت: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای بقاء مجموعه ورزشی شهدای گلستان بیشتر از گذشته خودنمایی می‌کند و به نوعی الزامی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در روزهای گذشته گزارشی درباره وضعیت نامناسب استادیوم 15 هزار نفری گرگان که زیباترین استادیوم شمال کشور به شمار می‌رود در این رسانه منتشر شد. حالا حسین خدادادی، مدیر مجموعه ورزشی شهدای گلستان از هزینه‌های زیاد برای نگهداری آن خبر داده؛ موضوعی که واگذاری مجموعه به بخش خصوصی را بیشتر از قبل ضروری کرده است.

به گفته خدادادی مجموعه ورزشی شهدای گلستان واقع در روستای کریم آباد گرگان با 23 هکتار شامل استادیوم 15 هزار نفری، زمین چمن مصنوعی، زمین تنیس، زمین کارتینگ، پیست موتور کراس و ماشین و فضاهای ورزشی دیگر است.

وی افزود: سه تیم فوتبال به صورت مداوم از زمین استادیوم 15 هزار نفری این مجموعه استفاده می‌کنند، همچنین ورزشکاران دو و میدانی، فوتوالی، کبدی ساحلی، سه گانه و غیره هم از این مجموعه استفاده می‌کنند.

خدادادی خاطرنشان کرد: متاسفانه رشته‌هایی که در مجموعه ورزشی شهدای گلستان دارای فضا هستند از آن استفاده نمی‌کنند که این اتفاق موجب تخریب زودتر خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین فضاهای خالی در این مجموعه وجود دارد که بسیاری از رشته‌های ورزشی می‌توانند از آن برای احداث فضاهای اختصاصی استفاده کنند.

مدیر مجموعه ورزشی شهدای گلستان با بیان اینکه در نگهداری هر فضایی پول حرف اول را می‌زند، گفت: هر مکانی اگر استفاده نشود به مرور زمان مستهلک خواهد شد و این مجموعه نیاز به رسیدگی ضروری دارد، البته ما با تمام شرایط موجود سعی در حفظ آن داشتیم تا ورزشکاران از این فضا بهره ببرند.

خدادادی افزود: اگر از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و دستگاه‌های مربوطه بودجه خوبی به این مجموعه تخصیص داده شود خیلی از مشکلات رفع خواهد شد زیرا اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی توانایی مالی نگهداری و بهینه سازی مجموعه ورزشی شهدای گلستان را ندارد.

وی تصریح کرد: مجموعه ورزشی شهدای گلستان با دارا بودن استادیوم 15 هزار نفری با چمن طبیعی و پیست فوق العاده دو و میدانی اعتبار ورزش استان است و امیدواریم به آن نگاه ویژه‌تری شود.

خدادادی با بیان اینکه در حال حاضر 13 نیرو در مجموعه ورزشی شهدای گلستان فعالیت می‌کنند، بیان داشت: این نیروها کافی نیستند و کارهای نظافت و فضاسازی و چمن ورزشگاه را انجام می‌دهند و برای انجام کارهای اساسی و زیربنایی نیاز به نیروی تخصصی داریم.

وی در پایان گفت: نگهداری و بهینه سازی مجموعه ورزشی شهدای گلستان که در شان این مجموعه باشد سالانه بیش از یک میلیارد تومان هزینه دارد.

انتهای پیام/588/ی

نظر شما