شناسهٔ خبر: 44257782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

پیکان - استقلال؛ ماشین سوارى آبی‌پوشان در غیاب فکرى

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز سه شنبه با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز سه شنبه با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد.

مس رفسنجان - تراکتور تبریز/ سه شنبه ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه

مس رفسنجان در ۲ دیدار ابتدایی خود مقابل تیم‌های مدعی استقلال و گل‌گهر شکست خورد و در بازی سوم مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت داد. مسیح زاهدی یکی از نفرات اصلی بخش دفاعی مس به شمار می‌رود، که به دلیل مثبت شدن تست کرونا، دیدار برابر گل‌گهر و آلومینیوم را از دست داد و پس از منفی شدن تست نیز به یک بازه زمانی برای رسیدن به آمادگی نیاز خواهد داشت. قائم اسلامی‌خواه یکی از مهره‌هایی که ربیعی روی او حساب ویژه‎‌ای باز کرده نیز مصدوم شده است تا کار مس سخت‌تر از قبل شود. مس در این ۳ بازی موفق به گلزنی نشده و ۴ بار دروازه اش را باز شده دیده است.

یحیی میزبان شاگردان سابق/ لشگر ژنرال آماده فتح تبریز/ فکری با پیکان به سمت صدر

تراکتور تبریز با حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت و حفظ ۳ بازیکن کلیدی خود، یعنی شجاعی، حاج‌صفی و دژاگه جزو تیم‌های مدعی این فصل محسوب می‌شود، اما شرایط تبریزی‌ها در ابتدای فصل خوب نبوده و با ۲ تساوی و یک شکست در مکان سیزدهم جدول لیگ قرار دارند.

تراکتوری‌ها در بازی حساس هفته سوم مقابل تیم سپاهان اصفهان در تبریز با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند تا نگرانی‌های هواداران نسبت به شرایط تیم بیشتر شود. این در شرایطی است که منصوریان در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان به هواداران تبریزی قول برد‌های پیاپی را در ادامه لیگ داده است. سرخ پوشان تبریزی با یک گل زده جزو ضعیف‌ترین تیم‌ها از نظر گلزنی هستند.

نساجی مازندران - نفت مسجد سلیمان/ سه شنبه ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه

تیم نساجی بعد از یک آغاز خوب در هفته اول با پیروزی ۳ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک روند نزولی را طی کرده است. مازندارانی‌ها در بازی دوم با تراکتور به تساوی یک بر یک رسیده اند و در هفته سوم مقابل سایپا با یک گل شکست خوردند تا با ۴ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گیرند. وحید فاضلی که بعد از جدایی جنجالی محمود فکری از تیم نساجی به علت پیشنهاد تیم استقلال به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد، تا به اینجا عملکرد قابل قبولی داشته است و هوادران نساجی را برای ماندن در لیگ برای سومین سال پیاپی خوشبین کرده است.

یحیی میزبان شاگردان سابق/ لشگر ژنرال آماده فتح تبریز/ فکری با پیکان به سمت صدر

نفت مسجد سلیمان هفته قبل با ارائه یک بازی بسته مقابل تیم پرسپولیس در مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. هدایت این تیم بر عهده مجتبی حسینی است. مسجد سلیمانی‌ها در دیدار‌های هفته اول و دوم نیز مقابل تراکتور و سایپا مساوی کردند تا با ۳ امتیاز در مکان دوازدهم جدول لیگ قرار گیرند. این تیم جنوبی در چند سال اخیر حضورش در لیگ برتر همیشه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است و فصل قبل نیز جزو تیم‌های کاندیدا برای سقوط قرار داشت. در این فصل نیز تیم با مشکلات مالی بسته شده است و تا یک هفته به آغاز مسابقات، هنوز تیمی شکل نگرفته بود. هواداران مسجد سلیمانی همیشه در کنار نماینده شهرشان در لیگ برتر بوده اند و امیدوارند امسال نیز بتوانند از پس مشکلات بر بیایند و حضورشان در لیگ ادامه دار باشد.

پیکان تهران - استقلال تهران/ سه شنبه ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه

مهدی تارتار بعد از اینکه استعفای شفاهی اش توسط هیئت مدیره باشگاه پیکان مورد قبول واقع نشد، به جمع پیکانی ها بازگشته و تا به الان نتایج قابل قبولی کسب کرده است. پیکانی‌ها در هفته اول مقابل صنعت نفت شکست خوردند، اما در بازی با تیم شهرخودرو توانستند با یک گل این تیم را شکست دهند و در بازی سوم مقابل ذوب آهن به تساوی رسیدند تا با ۴ امتیاز در مکان نهم جدول لیگ قرار گیرند.

یحیی میزبان شاگردان سابق/ لشگر ژنرال آماده فتح تبریز/ فکری با پیکان به سمت صدر

تیم استقلال بعد از پشت سر گذاشتن حواشی دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم موفق شد با تک گل دیدنی هرویه میلیچ از روی یک ضربه ایستگاهی تیم ماشین سازی را شکست دهد تا با ۶ امتیاز در مکان دوم جدول لیگ قرار دارد. هوادران استقلال در این فصل از رقابت‌‎ها انتظارات بالایی از این تیم دارند و به دنبال این هستند تا بعد از ۴ سال که رقیب دیرینه شان قهرمان لیگ شده است، در این فصل نتایج بهتری کسب کنند و به قهرمانی برسند.

سپاهان اصفهان - سایپا تهران/ سه شنبه ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه

تیم فوتبال سپاهان با حضور محرم نویدکیا روی نیمکت این تیم روز‌های آرامی را پشت سر می‌گذارد و برد با ارزش این تیم مقابل تراکتور در تبریز این تیم را در مکان سوم جدول لیگ قرار داده است. بعد از شکست سنگین در هفته اول مقابل گل‌گهر، ۲ برد پیاپی مقابل آلومینیوم و تراکتور شرایط خوبی را برای سپاهان ایجاد کرده است.

یحیی میزبان شاگردان سابق/ لشگر ژنرال آماده فتح تبریز/ فکری با پیکان به سمت صدر

تیم فوتبال سایپا به همراه مربی جوان خود ابراهیم صادقی تا به اینجای لیگ نتایج خوبی کسب کرده است و با ۵ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. سایپا با بازیکنان جوان و کم نام و نشان خود در هفته اول پرسپولیس را متوقف کرد و در هفته دوم نیز با تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید، آن ها در بازی سوم مقابل نساجی به پیروزی رسیدند تا با ۵ امتیاز در مکان پنجم جدول لیگ قرار گیرند که جایگاه قابل قبولی برای این تیم محسوب می‌شود.

صنعت نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان/ ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه

هدایت تیم فوتبال صنعت نفت بر عهده سیروس پور موسوی است و این تیم تا به اینجای لیگ با ۴ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد. طالب ریکانی کاپیتان این تیم عملکرد بسیار خوبی در دیدار مقابل شهرخودرو داشت و می‌توانست بعد از زدن گل اول، دومین گل تیم و خودش را به ثمر برساند و ۳ امتیاز شیرین را از مشهد با خود به آبادان ببرد.

یحیی میزبان شاگردان سابق/ لشگر ژنرال آماده فتح تبریز/ فکری با پیکان به سمت صدر

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با هدایت رحمان رضایی در هر ۳ بازی که انجام داده به تساوی رسیده است. کادر فنی این تیم نسبت به تصمیمات داوری معترض بوده اند. در بازی این تیم مقابل پیکان نیز اتفاق جالبی رخ داد، در شرایطی که داور برای پیکانی‌ها اعلام پنالتی کرده بود با اعتراض شدید ذوبی‌ها مواجه شد و در اتفاقی عجیب با دیدن صحنه برخورد از تصویر پخش زنده این دیدار تصمیم خود را تغییر داد و توپ را به تیم ذوب آهن داد. ذوبی‌ها چند سالی است که از دوران اوج خود، یعنی زمانی که به حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا عادت کرده بودیم دور شده اند و هواداران این تیم انتظارات بالایی از رحمان رضایی برای برگرداندن این تیم به دوران خوب خود دارند.

نظر شما