شناسهٔ خبر: 44257509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بازیکنی که هنوز جایش در استقلال پر نشده

مهر

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آنچه در این سه هفته از استقلال می‌توان برداشت کرد این است که هنوز آنطور که باید و شاید خلا علی کریمی در این تیم پر نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر دو تیم تهرانی استقلال و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران به مصاف هم می‌روند که این دیدار برای هر دو تیم مهم و دارای اهمیت بالایی است.

در خصوص این بازی مهدی پاشازاده کاپیتان پیشین آبی پوشان اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی با فولاد اشاره شد که فولاد محکی جدی برای استقلال در این فصل است، حالا هم می‌گویم پیکان هم می‌تواند یک محک جدی دیگر باشد. چرا که پیروزی برابر مس و ماشین با اینکه امتیازات با ارزشی در ابتدای فصل به حساب این تیم ریخت، اما عیار واقعی آن را نشان نمی‌دهد و تنها کمک به راه انداختن تیم در ابتدای فصل دارد.

بیشتر بخوانید:

تیم های تارتار همیشه مقابل استقلال خطرناکند/نقاط قوت استقلال یکی یکی زیاد می شوند

کاپیتان پیشین آبی پوشان بیان داشت: پیکان مقابل استقلال تیمی سختگیر است به خصوص که قرار است مهدی تارتار هدایت آن را بر عهده داشته باشد. تدابیر و استراتژی پیکان در این بازی قابل پیش بینی است و نیمکت استقلال باید برای ایجاد شکاف در روزنه‌های دفاعی پیکان تدابیر خاصی داشته باشد.

پاشازاده در خصوص دیدارهای گذشته این تیم گفت: مهم‌ترین نکته‌ای که در ۳ بازی گذشته به چشم آمد این بود که هنوز خلا علی کریمی پر نشده و تیم فاقد یک مغز متفکر در میانه میدان است. همچنین تا قبل از ورود داریوش شجاعیان از حرکات ترکیبی و پاس‌های خلاقانه رو به دروازه خبری نبود. بعد از آنکه شجاعیان وارد زمین شد به جز خود او، چند بازیکن دیگر هم پاس‌های کلیدی دادند و روند رو به جلوی تیم بهتر شد.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید کرد: خط دفاعی استقلال هنوز آنطور که باید و شاید محک نخورده است. البته دروازه آنها در اهواز دو بار باز شد که نمی‌توان آن بازی را ملاک قرار داد. همانطور که نمی‌توان بازی مقابل مس و ماشین سازی را هم ملاک قرار داد. این تیم تا اینجا در ۳ بازی ۲ گل خورده که یکی از آنها هم از روی نقطه پنالتی بوده است. برای قضاوت کردن روی خط دفاعی باید بیشتر صبر کرد و بازی‌های بیشتری دید. هرچند که تا همینجا هم می‌توان گفت آبی پوشان در فازهای دفاعی باید هوشیاری بیشتری به خرج دهند.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم حتی اگر شده به صورت اقتصادی و تنها با یک گل، اما باز هم استقلال را در این بازی پیروز ببینیم چون امتیازات ابتدای فصل بسیار مهم است و ارزش خود را در پایان فصل نشان خواهد داد.

نظر شما