شناسهٔ خبر: 44257186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت حاج‌قاسم در زادگاهش/اهدای 70 گوشی به دانش‌آموزان نیازمند

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با اهدای ۳۰۰ بسته موادغذایی توسط سپاه رابر و ۷۰ گوشی هوشمند و تبلت به محرومان و دانش‌آموزان رابر از سالن فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، صبح امروز مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان با اهدای ۳۰۰بسته موادغذایی توسط سپاه رابر و ۷۰ گوشی هوشمند و تبلت به محرومان و دانش‌آموزان رابر از سالن فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان آغاز شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه رابر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی امروز در زادگاهش ۳۰۰بسته مواد غذایی با هزینه‌ای بر یک‌میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال توسط سپاه استان و شهرستان در بین نیازمندان به نیت سردار دل‌ها توزیع خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا ۷۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند نیز با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال و۲۰۰بسته لوازم‌التحریر به ارزش ریالی یکصد میلیون ریال به همت آموزش و پرورش با همراهی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی و خیران نیز تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند و محروم توزیع خواهد شد.

امیرحیدری فرماندار رابر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام حاج‌قاسم سلیمانی گفت: با توجه به اجرای طرح بزرگ شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی توسط سپاه پاسداران کشور و بالتبع در شهرستان رابر جلسات متعددی در خصوص مراسم‌های گرامیداشت این شهید بزرگوار درزادگاهش برگزارشد و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری مراسم‌های مختلف انجام شده است.

وی با قدردانی از سپاه در کمک به نیازمندان و خلاقیت اداره آموزش و پرورش رابر در جذب کمک‌ها و خرید تبلت و گوشی هوشمند در قالب طرح پاییز مهربانی برای دانش‌آموزان نیازمند گفت: امیدورایم این قبیل کمک‌های معنوی در شهرستان رابر ادامه داشته باشد.

وی همچنین از آمادگی خرید مشارکتی گوشی هوشمند و تبلت با همکاری خانواده‌ها و آموزش و پرورش خبر داد.

انتهای پیام/3388/ب

نظر شما