شناسهٔ خبر: 44257157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران: هنوز هم برای اعزام به توکیو امیدوارم

ظریفه ملک‌پور

تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده که دوچرخه سواری در لیست رشته های اعزامی به توکیو نیست، اما هنوز هم برای اعزام به پارالمپیک امیدوار هستم.

صاحب‌خبر -

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اگرچه کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده که دوچرخه سواری جزء رشته های اعزامی به توکیو نیست، اما تا جایی که اطلاع دارم طی صحبتی که بین رییس فدراسیون دوچرخه سواری و رییس کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفته قرار بر این است که اگر در سال ۲۰۲۱ مسابقات جهانی برگزار شود با حمایت فدراسیون دوچرخه سواری به این تورنمنت اعزام شوم تا سهمیه ای که در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا کسب کردم، به تایید نهایی برسد.

وی گفت: من در جاکارتا امتیاز لازم برای حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کردم و برای تایید سهمیه کسب شده باید در یک تورنمنت جهانی شرکت کنم. البته هنوز هیچ تورنمنتی از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده و همچنان منتظر هستم تا فدراسیون دوچرخه سواری به من اعلام کند که برای تایید سهمیه ام در چه تورنمنتی می توانم شرکت کنم.

این دوچرخه سوار پارالمپیکی در پاسخ به این پرسش که آیا تمرینات خود را همچنان با جدیت دنبال می کنید یا خیر؟ گفت: برای من فرقی نمی کند که کمیته ملی پارالمپیک چه تصمیمی در خصوص دوچرخه سواری گرفته است، من هنوز هم با جدیت تمرینات خود را پیگیری می کنم و در طول هفته به جای بدنسازی کوهنوردی می کنم تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنم تا ببینم برنامه فدراسیون دوچرخه سواری چیست؟

محمدی در پایان با انتقاد نسبت به عدم دریافت جوایز خود از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ مالزی، گفت: با وجود این که در  مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب یک مدال طلا و دو نقره شدم و در آن زمان جوایز مدال آوران توسط وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد، متاسفانه اسم من به دلایل نامعلومی توسط فدراسیون جانبازان و معلولان رد نشده بود، از آن زمان تا الان برای دریافت پاداش مدال آوری خود قضیه را مرتب پیگیری می کنم، اما تا امروز نتیجه بخش نبوده است.

انتهای پیام

نظر شما