شناسهٔ خبر: 44256693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

۲ ماه است قایقم در گمرک خاک می‌خورد

ایسنا

 تنها بانوی قایقران پارالمپیکی ایران گفت: دو ماه است که قایقم به علت بدهی فدراسیون قایقرانی به گمرک خاک می خورد و آن را تحویلم نمی دهند، درحالی که قایق شخصی است و به فدراسیون ربطی ندارد.

صاحب‌خبر -

شهلا بهروزی راد  وضعیت این روزهای تمریناتش را خوب توصیف کرد و افزود: پس از شیوع کرونا به دلیل تعطیلی اردوها چندماهی را تنها به انجام تمرینات بدنسازی می پرداختم، اما از تیر تمرینات تخصصی‌ام را به شکل اردوی غیرمتمرکز زیرنظر کمیته ملی پارالمپیک در دریاچه آزادی تهران از سر گرفتم.

وی اظهار کرد: از حدود دو هفته پیش هم اردوهای متمرکز با حضور چهار نفر از مردان و سه نفر از بانوان ملی پوش شروع شده تا برای مسابقات قهرمانی جهان و پارالمپیک آماده شویم.

این بانوی قایقران کرمانشاه تصریح کرد: شرایط تمرینی خوبی دارم و نسبت به قبل تجربه های بیشتری کسب کرده ام و از زمان بهتر استفاده می کنم.

وی با بیان اینکه به آمادگی قبل از کرونا رسیده ام، گفت: البته در شرایط کنونی تنها روی تمرینات قدرتی و استقامتی کار می کنم و از اوایل سال آینده رکوردزنی‌هایم شروع می شود.

بهروزی راد با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی کاملا در دریاچه آزادی رعایت می شود، اعلام کرد: قبل از شروع اردوها از همه ملی پوشان تست کرونا گرفتند که خوشبختانه نتیجه تست هیچکدام مثبت نبود.

وی با تاکید براینکه کرونا هیچگاه باعث نشده تا از هدف و تمریناتش دور شود، عنوان کرد: شرایطم اکنون مثل قبل از کرونا است و با تمام وجود برای هدفم تمرین می کنم.

بانوی قایقران پارالمپیکی ایران در ادامه به مشکل عدم ترخیص قایقش از گمرک هم اشاره کرد و گفت: در مسابقات جهانی مجارستان که سهمیه پارالمپیک را کسب کردم، شرکت سازنده قایقم اعلام کرد که مدل بروز رسانی شده قایق را با 50 درصد تخفیف در اختیارم قرار می دهند و کمیته ملی پارالمپیک هم به عنوان پاداش کسب سهمیه 50 درصد مابقی را پرداخت کردند.

وی خاطر نشان کرد: حدود دو ماه پیش قایقم به گمرک رسید، اما به دلیل بدهی فدراسیون به گمرک از ترخیص قایقم خودداری کردند، این درحالیست که قایق من شخصی بوده و ربطی به فدراسیون ندارد.

بهروزی راد گفت: من سرباز وطنم هستم و قایق و پارویم سلاح من برای سربلندی نام کشورم در میادین بین المللی هستند. پس می خواهم مسئولین مشکلم را حل کنند.

وی اضافه کرد: در مسابقات پار المپیک پیش رو مسابقات با ورژن های جدید قایق ها خواهد بود، برای همین امیدوارم مسئولین سریعتر برای رفع مشکلم اقدام کنند تا بتوانم با قایق جدید تمریناتم را ادامه بدهم و با شرایط و تغییرات جدید آن آشنا شوم.

این بانوی قایقران اعلام کرد: برای من که یک ورزشکار سرعتی هستم، اختلاف صدم ثانیه ها هم مهم است، چراکه همین صدم ثانیه ها می تواند ورزشکار را روی سکو ببرد، پس نیاز دارم با یک قایق جدید و سرعتی تمریناتم را ادامه دهم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

نظر شما