شناسهٔ خبر: 44256297 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عمویی در صحن مجلس:

رفتار و محاسبه غلط دشمن نباید بدون پاسخ بماند

زهرا علیدادی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وظیفه مجلس این است که راه شهدا را برای احیای برنامه هسته‌ای ادامه دهد و ما تلاش می‌کنیم رفتار و محاسبه غلط دشمن بدون پاسخ نماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل عمویی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران،گفت: امروز ما به عنوان نمایندگان انقلابی تلاش می کنیم تا مسیر حرکت شهدا را که برای پیشرفت کشورمان جان خود را فدا کردند احیا کنیم.

وی بیان کرد: برنامه هسته ای کشور باید طبق نیازهای کشور پیش برود و انتظار ما این است که تقویت شود و توسعه یابد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران، مقابله با تحریم هایی است که از سَمت کشورهای غربی اعمال می شود و تحریم علیه ایران رفتار بی هزینه ای نخواهد بود.

عمویی اظهار داشت: باید به نحوی پیش برویم که تخریب امنیت مردم، شهادت دانشمندان کشورمان و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان برای دشمنان بدون هزینه نباشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان فکر نکنند اگر دست به اقدام تروریستی بزنند بی پاسخ می ماند و وظیفه مجلس این است که راه شهدا را برای احیای برنامه هسته ای و توسعه و پیشرفت کشور ادامه دهد و ما تلاش می کنیم رفتار و محاسبه غلط دشمن بدون پاسخ نماند.

نظر شما