شناسهٔ خبر: 44255921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره اوقاف شهرستان اعلام کرد

ضرورت توجه به وقف در زمینه مسکن زوج‌های جوان اسدآبادی

شهره اکبری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد از جمله شهرستان هایی است که از موقوفات در زمینه مسکن زوج های جوان محروم بوده و نیاز است واقفان با وقف های هوشمند و مشارکتی نسبت به این امر مهم خداپسندانه نیز براساس نیاز جامعه امروز توجه ویژه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موقوفه بکایی از شاخص ترین موقوفات منفعتی این شهرستان بوده که درصدد گسترش و تغییر جایگاه سوخت و پمپ بنزین این موقوفه هستیم تا با فضاسازی و زیباسازی شهری هماهنگی داشته باشد که اجرایی شدن طرح فوق به اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال نیاز خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود دو موقوفه منفعتی در شهرستان به نام موقوفه بکایی و فرمانفرمای افزود: درآمد این دو موقوفه در راستای دارو و درمان، کمک به معالجه بیماران نیازمند، خریداری لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت و برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) بنا بر نیت واقفان هزینه می شود.

عباسی با بیان اینکه درآمد موقوفات امسال این شهرستان سه میلیارد پیش بینی شده که تاکنون حدود ۱.۵ میلیارد تومان آن تحقق یافته است، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اوقاف شهرستان افزون بر سه میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در بحث کمک های مؤمنانه و توزیع ماسک و موادضدعفونی کننده کمک داشته است.

وی در پایان با اشاره به اعلام آمادگی اوقاف شهرستان برای تهیه دارو و تجهیزات بیمارستان اسدآباد یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اسدآباد طبق نیت واقف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و  در حال حاضر نیز تعهد کرده‌ایم هر آنچه تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی نیاز باشد، براساس نیت واقف هزینه خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما