شناسهٔ خبر: 44255894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محاصره‌شدگان سیلاب در دیلم با کمک هلال احمر نجات یافتند

گناوه - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر دیلم استان بوشهر گفت: امدادگران این جمعیت در عملیاتی افراد گرفتار در محاصره سیلاب را در روستای والفجر این شهرستان نجات دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر روز سه شنبه به نقل از سیف الله غلامی افزود: درپی  اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان بوشهر مبنی بر محاصره شدن هشت نفر در سیلاب بر اثر طغیان رودخانه در روستای والفجر این شهرستان، 2 تیم امدادی از منطقه به محل اعزام شد.

وی اظهارکرد: تیم اعزامی متشکل از هشت نجات‌گر سیلاب به همراه 2 دستگاه خودرو نجات و آمبولانس، پس از رسیدن به محل اقدام به ارزیابی، عبور از عرض رودخانه و برپایی کارگاه‌های نجات کردند. 

غلامی افزود: در این عملیات، نجات‌گران موفق شدند محاصره سیلاب را شکسته و همه افراد گرفتار شده را با رعایت اصول ایمنی از رودخانه عبور دهند.

وی بیان کرد: در روزهای بارانی و طغیان رودخانه‌ها، افراد محلی و عشایر حاضر در مناطق این شهرستان به هشدارهای هواشناسی توجه و از حضور در محیط‌های ناایمن اجتناب کنند.

رئیس جمعیت هلال دیلم از معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری این شهرستان که از دقایق اولیه عملیات در محل حضور یافت و باعث دلگرمی نجات‌گران شدند، تقدیر کرد.

روستای والفجر دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما