شناسهٔ خبر: 44255831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک هزار و ۷۲۴ مبتلا و مشکوک به کرونا در اردبیل شناسایی شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی هزار و ۷۲۴ نفر مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شده و خدمات تست، قرنطینه در منزل و نقاهتگاه و سایر خدمات درمانی به آنها ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسعود امامی یگانه روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان اردبیل اظهارداشت: تاکنون ۴۱ درصد از جمعیت این شهرستان با اجرای طرح غربالگری شده‌اند.

وی همچنین  به اجرای طرح محدودیت کرونایی در اردبیل اشاره کرد و افزود: ۸۴ واحد صنفی که به محدودیت‌ها در این شهرستان  پایبند نبوده پلمب و ۷۴ مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم ، بازاریان و اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری خوبی داشته‌اند و انتظار داریم این همکاری تا قطع زنجیره ویروس کرونا ادامه داشته باشد. 

وی گفت: در ستاد شهرستان مقرر شد چراغ‌های تزئینی شهر اردبیل از ساعت ۲۱ به بعد خاموش شود و نظارت جدی برای جلوگیری از برگزاری مراسم ترحیم با تراکم جمعیت توسط شهرداری اردبیل صورت گیرد.

فرماندار اردبیل به اعمال قانون برای سه هزار و ۵۵۱ راننده خودرو با پلاک بومی و ۵۶ مورد غیربومی در شهر اردبیل در راستای عدم رعایت محدودیت‌ها اشاره کرد و افزود: برای ۳۳۰ راننده متخلف برون‌شهری هم اعمال قانون شده است.

وی همچنین از حضور اکیپ‌های نظارتی در روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: از اهالی روستاها نیز انتظار داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری و هرگونه تجمع خودداری کنند.

نظر شما