شناسهٔ خبر: 44255132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اعتراز دانشجویان به ترور دانشمند هسته ای

تجمع دانشجویان شهر کرمان در محکومیت ترور شهید فخری زاده در محل نمایندگی وزارت امور خارجه

دانشجویان استان کرمان در حرکتی خودجوش با تجمع در محل نمایندگی وزارت امور خارجه ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری زاده را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ عصر امروز دوشنبه 10 اذر 99 تجمع اعتراضی دانشجویان و جوانان انقلابی شهر کرمان به ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای و دفاعی کشور در محل نمایندگی وزارت امور خارجه همراه با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار شد.
یکی از مطالبات حاضرین در این تجمع اخراج جاسوسان آژانس انرژی اتمی و گرفتن انتقام این دانشمند عزیز کشوربود.
در این تجمع بیانیه ای نیز قرائت گردید که متن بیانیه بدین شرح است:
<<بسم الله القاصم الجبارین>>
فاستقم کما امرت و من تاب معک و لا تطغوا انه بما تعملون بصیر
هنوز داغ شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر دل‌های مردم سرافراز کرمان و ایران اسلامی سرد نشده بود که دانشمند هسته‌ای مان شهید محسن فخری زاده مردی دیگر از مکتب سلیمانی را در خاک کشورمان ناجوانمردانه ترور کردند. بی‌شک این اقدام خصمانه مؤید و مبرهن این است که آمریکا اسرائیل و هم‌پیمانانشان در پس نگاه معصومانه و پرکینه خود هیچ‌گاه دست از نفاق و دشمنی برنخواهند داشت همان دولت‌های ظالمی که جاسوس‌هایشان در خیابان‌های کشورمان قدم زدند عزیزانمان را شهید کردند و دولتمردانمان بر سر میز مذاکره شان نشستند.
وادادگی دستگاه دیپلماسی در صدر آن‌ها وزارت امور خارجه دشمنان را آن‌قدر وقیح و گستاخ کرده است که دست به چنین اقدامات وحشیانه و پلیدی می‌زنند. دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، وزیر اطلاعات و دیگر دستگاه‌های امنیتی باید پاسخ‌گو باشند و سریعاً و صراحتاً در پیشگاه ملت عذرخواهی کنند. ازآنجاکه دولت به خاطر رویکرد ذلیلانه‌ی مذاکره به هر قیمت و نفوذ تجربه‌شده در ارکان آن، سعی در تداوم وضع موجود دارد مجلس شورای اسلامی باید هرچه سریع‌تر با نظارت دولت و تصویب قوانین کلیه همکاری‌ها با آژانس انرژی اتمی را متوقف سازد.
رهبر عزیزمان نهیب مذاکره با امریکا برجام سند ۲۰۳۰، مکر، حیله و سیاست‌های استعماری غرب را داده بودند اما دولت با موضع انفعال و ترس مقدمه ترور ناجوانمردانه بهترین مجاهدان هم آن را مهیا کرد.
اما سرتاسر دنیا و تروریست‌های شیطان صفت باید بدانند فخری زاده های جوان جنگ علم و پژوهش در راهند و انتقامی سخت در انتظار دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود و یقیناً این انتقام مؤید اقتدار دستگاه سیاسی و دیپلماسی انقلاب اسلامی بر غرب مفلوک و شکست‌خورده خواهد بود.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

نظر شما