شناسهٔ خبر: 44255000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

روایت وحید شمسایی از احتمال شکستش یک رکورد

شب و روز دعا می‌کنم که رونالدو رکورد دایی را نشکند

کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال بر این عقیده است که رونالدو حالا مانده تا رکورد دایی را بزند.

صاحب‌خبر -

سپهر ستاری:  وحید شمسایی برای سال ها آقای گل فوتسال جهان بود.اما اتفاق های زیادی افتاد تا در نهایت فالکائو برزیلی این عنوان را از شمسایی گرفت.حالا و پس از سال ها رونالدوی پرتغالی دارد همین کار را با علی دایی می کند.شهریار فوتبال ایران و آقای گل جهان که فقط 7 گل دیگر با شکستن رکوردش فاصله دارد.

آقا وحید چه خبر؟

از کجا؟
از خودتان از فوتسال؟
والا در اصفهان هستیم و در خدمت تیم گیتی پسند هستیم اما مشکلات زیاد داریم.تا همین دیروز اجازه نمی دادند بازی های لیگ فوتسال برگزار شود.هیچ عزم جدی ای برای این کار وجود نداشت.فوتسال آبروی ورزش ایران است و همیشه مقام های خوبی گرفته.مگر می شود هندبال،والیبال،بسکتبال و حتی کشتی که در سالن برگزار می شوند لیگ های شان شروع به کار کرده باشند اما نامه درخواست فوتسالی ها در ستاد کرونا این همه گیر کرده باشد.

فکر می کنید چرا به فوتسال اجازه این کار را نمی دادند؟
حرف ما یک چیز است.تا چند روز دیگر باید یک سالگی کرونا را جشن بگیریم!باید یاد بگیریم که تحت رعایت پروتکل های بهداشتی با این ویروس زندگی کنیم.هیچ کسی جوابگوی ما نیست.اگر باشگاه ها نباشند خب تیم ملی‌ای نیست که بتوانیم با آن افتخارآفرینی کنیم.

شاید در فوتسال تعداد مبتلایان زیاد بوده یا شاید دلایل دیگری دارند؟
اصلا به این شکل نیست.فلسفه چیز دیگری است.ستاد کرونا یک پروتکلی را می فرستد و همه ملزم به رعایت آن هستند.تا الان حداقل 5 بار از ما تست گرفته اند،تب مان را سنجیده اند،میزان اکسیژن خون مان را بررسی کرده اند.ما باید این مسیر را ادامه بدهیم.کرونا دارد خیلی از چیزها را از ما می گیرد اما نمی شود که توقف کنیم.حالا خدای ناکرده چند نفر هم مبتلا می شوند که آنها را قرنطینه می کنند.راهش این نیست.حالا از دیروز که ظاهرا دستور دادند تا بازی ها انجام شود.

آقا وحید اخیرا و با نزدیک شدن رونالدو به علی دایی خیلی ها یاد شما می افتند.یاد شما و رقابت تنگاتنگ شما با فالکائو.
من اصلا نمی خواهم درباره خودم حرف بزنم.ابتدا باید بگویم که از نظر من هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است. درست است که 7 گل به ظاهر عدد کمی به نظر می‌رسد ولی توجه کنید آمار رونالدو در 2-3 دیدار ملی اخیرش خوب نبوده و فقط یک گل به ثمر رسانده است و دیگر اینکه او در حال حاضر 37 ساله است و اگر به زودی این تعداد گل را به ثمر نرساند ممکن است فرصتش به پایان برسد و این رکورد در اختیار اسطوره فوتبال ایران باقی بماند. من به شخصه اصلاً دوست ندارم رونالدو به رکورد علی دایی برسد.دعای شبانه روزی ام این است که این اتفاق نیفتد اما اگر هم افتاد به نظرم مشکلی نیست.روزی رضازاده قویترین مرد جهان بود و تالاخادزه گرجستانی آمد و رکوردش را زد.مهم رکورد نیست مهم این است که علی دایی لحظات خوشی را برای مردم ایران ساخته است.مهم این است که رکورد را رونالدویی دارد می زند که برای خودش غولی است اما باز من امیدوارم که این اتفاق نیفتد.

انگار یک حس عجیبی دارد.

تعارف که نداریم، واقعاً حس بدی در آن دوران داشتم و هرکسی هم باشد دوست ندارد چنین شرایطی را تجربه کند. به هر حال گل‌هایی که در طول سال‌های بازی زده بودم برایشان زحمت کشیده شده بود و رکوردی که داشتم هم یک افتخار شخصی و یک افتخار ملی بود. به هر حال این اتفاق یکباره رخ نداد و در طول زمان انجام شد و از چند وقت قبلش مشخص بود که فالکائو به زودی به رکورد من می‌رسد ولی احساس جالبی نداشتم. در کل الان که از آن زمان کمی فاصله گرفته‌ام من هم مثل آقای دایی می‌گویم جای افتخار دارد که یک بازیکن بزرگ مثل فالکائو رکورد من را شکسته است.من باز هم معتقد هستم که روزهای خوشی بودند و خداوند لطف کرد به من که کنار مردم بودم و آنها را خوشحال کردم.هیچ چیزی قشنگ تر از این نیست.کاپ و مدال های زیادی در خانه من است که نشان می دهد شاگرد خوبی برای این مردم که همه آنها استادان من هستند بوده ام،البته اگر من را به شاگردی قبول داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

251 251

نظر شما