شناسهٔ خبر: 44254925 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تشریح کرد؛

جزئیات پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی به کارفرمایان

عبدالملکی جزئیات پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی و حق بیمه سهم کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را استخدام کنند، تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

جزئیات پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی به کارفرمایان«حجت‌الله عبدالملکی» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ در گفت‎وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به همکاری‌ کارفرمایان با کمیته امداد در جهت استخدام مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: با همکاری‌های صورت گرفته بیش از ۱۳ هزار مددجوی کمیته امداد استخدام شدند.

وی افزود: کارفرمایان تمامی مددجویان را بیمه کردند و امروز کد بیمه برای آن‌ها ثبت شده است.

عبدالملکی با بیان اینکه کارفرمایان سه گروه هستند، گفت: گروه اول هیچ‌گونه بسته تشویقی نمی‌خواهند و مسئولیت اجتماعی خود را انجام می‌دهند؛ گروه دوم کسانی هستند که  تسهیلات دارند و به ازای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان وام تا سقف ۴۰ نفر و دو میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود و گروه سوم کسانی هستند که تسهیلات نمی‌خواهند و حق بیمه سهم کارفرما را می‌خواهند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: برای مناطق عادی تا دو سال و مناطق محروم سه تا چهار سال حق بیمه سهم کارفرما را پرداخت می‌کنیم.

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیانی که مددجویان کمیته امداد را به کار می‎گیرند هم تسهیلات ۵۰ میلیونی و هم حق بیمه سهم کارفرما را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما