شناسهٔ خبر: 44254865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی:

تقویت مولفه ‌های فرهنگی بر محور مسجد از رویکردهای طرح ملی «ایران قوی» است

ابدالی تکلو با بیان اینکه کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی مشارکت خوبی در اجرای طرح «ایران قوی» به ‌منظور کسب عنوان پایتخت فرهنگ و هنر کشور دارند، گفت: تقویت مولفه ‌های فرهنگی بر محور مسجد از رویکردهای طرح ملی «ایران قوی» است.

صاحب‌خبر -

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید «محسن فخری زاده» گفت:دشمنان کوردل هرگاه که توان رویارویی در عرصه های مختلف را با ایران اسلامی نداشتند دست به رفتارهای ناجوامردانه و دور از شرافت زدند لذا به شهادت رساندن این دانشمند گرانقدر کشور نشان از ضعف و استیصال دنیای استکبار به خصوص رزیم جعلی اسرائیل دارد که انشاء الله در زمان مناسب پاسخی قاطع به این جنایت داده خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را با همان اهداف متعالی که آغاز کردیم حفظ کنیم تنها راه، تمسک به گام دوم انقلاب است چرا که در در گام دوم با منشوری مواجهیم که دقیقا برگرفته از مولفه ‌های موفقیت ما در تجربه زیسته ‌مان در دوران دفاع مقدس است.

 

وی ادامه داد: طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر (در قالب ۲۰ هفته) برگزار می شود، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بازه زمانی می توانند در قالب یکی از رواق ‌های دوازده گانه در طرح مذکور شرکت کنند و امتیازات شان نیز ذیل سامانه بچه ‌های مسجد ثبت خواهد شد.

 

ابدالی تکلو گفت: طرح ملی ایران قوی، زیر مجموعه رویداد ملی فهما فعالیت دارد به گونه‌ای که همان قالب‌های دوازده‌گانه تعریف شده‌ای که در قالب رواق ‌ها و شبستان‌ها در رویداد فهما طراحی شد بود در مورد طرح ملی ایران قوی نیز وجود دارد اما با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی».

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی اظهارکرد:کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی مشارکت خوبی در اجرای این طرح به ‌منظور کسب عنوان پایتخت فرهنگ و هنر کشور دارند که امیدواریم بتوانیم با همت همه کانون ‌ها و ثبت فعالیت ‌ها در دومین سال اجرای طرح موفق به کسب عنوان پایتخت شویم.

 

وی افزود: جریان سازی گفتمان انقلابی و فعالیت‌های فرهنگی در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت ‌های فرهنگی هنری در سطح کانون ‌های مساجد مورد توجه طرح ملی «ایران قوی» است که در کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

پایان پیام/483

نظر شما