شناسهٔ خبر: 44254686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان:

درصد همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح محدودسازی ترددها بالاست

عیسی فتحی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد همکاری مردم استان در زمینه طرح هوشمند محدودسازی ترددها در سطح شهرها بالاست.

صاحب‌خبر -

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در حاشیه اجرای طرح هوشمند  محدودسازی تردد شبانه در سطح شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به اینکه طرح محدودسازی ترددها در سطح شهرها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح اجرا می شود درصد بالایی از مردم استان در جهت اجرای این طرح همکاری دارند.
وی اظهارکرد: انتظار داریم مردم استان تا پایان این طرح توجه و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و از ترددهای غیرضروری غیر مجاز پرهیز کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درصورتی‌که رانندگان از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح درصد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی استان تردد کنند با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون می شوند.
سرهنگ خوشوقت در رابطه با تردد برخی خودروهای با پلاک مخدوش یا فاقد پلاک در زمان اجرای این طرح تصریح کرد: این خودروها طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی تعریف می شود که از حوزه تخلف خارج است و خودرویی که در این رابطه متوقف شود قطعاً پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.
وی بیان کرد: مخدوش کردن پلاک خودرو و تردد خودرو فاقد پلاک تخلف نیست بلکه طبق قانون جرم است.
انتهای پیام

نظر شما