شناسهٔ خبر: 44254654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان خبر داد

۳۸۳۷ جریمه برای رانندگان متخلف در طرح محدودسازی تردد در کهگیلویه و بویراحمد

عیسی فتحی عیسی فتحی / عیسی فتحی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای طرح هوشمند محدودسازی ترددها در استان بالغ بر سه هزار و ۸۳۷ فقره جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

صاحب‌خبر -

سردار کیقباد مصطفایی دوشنبه شب در بازدید از روند اجرای طرح هوشمند محدودسازی ترددها در سطح شهر یاسوج به همراه نماینده ولی فقیه در استان افزود: این طرح را پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت و شدت اجرا می کند.
وی اظهارکرد: دو شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ورود به شهرستان‌های قرمز و نارنجی با محدودیت‌هایی مواجه است.
سردار مصطفایی تصریح کرد: در طول مدت اجرای طرح هوشمند محدودسازی ترددها در کنار اقدامات کنترلی در مبادی ورودی شهرهای استان کنترل ویژه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در داخل شهرهای استان نیز انجام شد و تا پایان این طرح ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت اول اجرایی طرح نگاه پلیس ارشادی و با تذکر لسانی بود، ادامه داد: در جهت سلامت مردم و جامعه برای پیشگیری از شیوع کرونا نسبت به افراد بی توجه به قانون، اعمال قانون کرده‌ایم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در طول مدت اجرای این طرح بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ فقره اعمال قانون و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در داخل شهرهای استان به علت ترددهای غیرمجاز شبانه انجام شد.
سردار مصطفایی عنوان کرد: در برون شهر و مبادی ورودی شهرهای استان ۱۴۵ فقره جریمه یک میلیون تومانی و ۱۹۲ فقره جریمه ۵۰۰ هزار تومانی طی این مدت برای رانندگان متخلف صادر شده است.
وی تاکید کرد: در همین مدت بالغ ۱۵ هزار و ۳۰۰ تذکر لسانی را برای رانندگان متخلف در درون شهر به مبادی ورودی شهرها توسط پلیس انجام شد.
به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: قانون‌مندی مردم نسبت به اوایل طرح بهتر شده است، البته برخی تردد ها دارای معافیت‌های خاص هستند اما گروه اندکی همچنان محدودیت ها را رعایت نمی کنند که پلیس با این گروه برخورد قانونی می کند.
انتهای پیام

نظر شما