شناسهٔ خبر: 44254056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کوری بانیان ترور در همبستگی و هوشیاری ملت ما است/ نباید دچار گسست شویم

برای رویایی با این توطئه شوم جدید که ابزار جدیدی نیز در آن در نوع ترور بکار گرفته شده، می‌بایست مراقب روی دیگر این ماجرا نیز بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کمالی باغستانی مدرس دانشگاه و روزنامه نگار هرمزگانی در یادداشتی به بیان  ماهیت عملیات تروریستی اخیر در کشورمان پرداخته است.

در حالی که پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محبوب دلهای میلیون‌ها نفر در داخل و خارج از کشور اسلامی‌مان و به دنبال آن حمله موشکی سپاه قهرمان به عین الاسد، هیمنه آمریکای جهانخوار در هم کوبیده شد و تمام امیدهای ترامپ که با قلدری بدنبال فشار برای به مذاکره کشاندن ملت ایران بود به سرابی بدل گشت و در نهایت او نیز در انتخابات اخیر آمریکا دچار شکست مفتضحانه‌ای شد، اما ترامپ و ایادی منطقه‌ای او که دل به اثربخشی تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی بر علیه کشورمان بسته بودند، حالا با مشاهده مقاومت هوشمندانه ملت ایران درصدد به راه انداختن بازی جدیدی برای متوقف ساختن اراده ملت ما هستند.

 همواره پیشرفت و توسعه برنامه موشکی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مانند خاری در چشمان دشمنان نظام و انقلاب بوده و پیش از این هم رژیم آدم کش و سفاک صهیونیستی که تاب و تحمل پیشرفت در صنعت دفاعی و هسته ای کشور ما نداشته به دنبال ترور دانشمندان ما بود و در این راه چندین نخبه برجسته کشورمان را نیز از ما گرفت اما راه متوقف نشد.

از سویی دیگر با شکست ذلیلانه پروژه داعش در سوریه، شکست دیگری در کارنامه طراحان ضد مقاومت نمایان گردید و حالا در آستانه مسیر تازه‌ای از رشد و تحول در کشورمان و با شکست تمامی توطئه‌های آنان، شاهد اقدام رذیلانه دیگری از آنان در به شهادت رساندن نخبه‌ای کلیدی در حوزه دانش دفاعی و هسته‌ای هستیم.

 برای رویایی با این توطئه شوم جدید که ابزار جدیدی نیز در آن در نوع ترور بکار گرفته شده، می‌بایست مراقب روی دیگر این ماجرا نیز بود.

همه هدف آنان در ایجاد این غائله‌ها در کشور، محک میزان همبستگی ما در مواجهه با آنها و سنجش میزان هوشیاری ما است. 

باید در عین حال که پاسخی درخور و دندان شکن به بانیان و حامیان این ترور اخیر می‌دهیم، در حفظ همبستگی درونی و رفع مشکلات اقتصادی و نگرانی‌های معیشتی جامعه نیز عمیقا کوشا بوده و تراز مدیریتی کشور را ارتقا بخشیده و هدف مزدورانه آنان را در ایجاد تقابل میان مردم و نظام که هدف غایی آنان است را به شکست برسانیم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

نظر شما