شناسهٔ خبر: 44253684 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

مرادی به بولتن نیوز خبر داد؛

پاسخگویی وزیر نیرو به نوسانات برق در مناطق گرمسیری/سوال از وزیر در کمیسیون کشاورزی

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مشکل نوسانات برق در مناطق گرمسیری گفت: اردکانیان وزیر نیرو باید با حضور در مجلس در این زمینه پاسخگو باشد.

صاحب‌خبر -

گروه اقتصادی: نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مشکل نوسانات برق در مناطق گرمسیری گفت: اردکانیان وزیر نیرو باید با حضور در مجلس در این زمینه پاسخگو باشد.

احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به سؤال خود از رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت:‌ محور این سؤال در خصوص نوسانات برق در مناطق گرمسیری است.

وی افزود: در حال حاضر نوسانات برق در مناطق گرمسیری بسیار زیاد است و به‌رغم نیاز مبرم برای نصب ترانس برق و ایجاد پست‌های جدید اما اقدامی صورت نمی‌گیرد.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: ‌متأسفانه افزایش راندمان یک ترانس اتفاق نیفتاده و نوسانات برق هر روز بیشتر می‌شود.

مرادی ادامه داد:‌ علاوه بر این مشکل شاهد مشکلات آبرسانی و کمبود آب شیرین در برخی مناطق کشور هستیم که وزارت نیرو برای آب شیرین کردن و ایجاد سد اقدامی نکرده است.

وی افزود: در وزارت نیرو اراده‌ای برای حل این مشکلات وجود ندارد و به همین دلیل اینجانب از وزیر نیرو سؤال کردم تا با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس پاسخگوی این سؤال باشد.

نظر شما