شناسهٔ خبر: 44253410 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل ذوب‌آهن: اشتباهات داوری از فصل قبل تاکنون ما را رها نکرده است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اشتباهات سریالی داوری از فصل قبل منجر شده است تا ما در شرایط سختی قرار بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جواد محمدی در مورد اعتراض باشگاه ذوب‌آهن به نحوه داوری‌ها که بنا به ادعای وی علیه این تیم بوده است، گفت: سریال اشتباهات داوری از فصل گذشته منجر شد تا تیم ما در شرایط سختی قرار بگیرد. ما ۱۲ امتیاز را فصل گذشته از دست دادیم و در هفته‌های پایانی لیگ قبل برای بقا می‌جنگیدیم. این اتفاقات این فصل هم تکرار شد.مجموعه بزرگی از هواداران با این باشگاه زندگی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد تهدید به کناره گیری این باشگاه از لیگ در نامه وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این نظر فردی نبود و خرد جمعی بود. من در همین خصوص با مهدی علی‌نژاد معاون وزیر مکاتبه کردم و او در سازمان لیگ و کمیته داوران پیگیری کرد تا این اتفاقات تکرار نشود. همین اشتباهات منجر شد تا تیم‌های ریشه‌دار از سطح اول فوتبال کنار بروند.

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن نیز در مورد اشتباهات داوری علیه این تیم گفت: در بازی دوم لیگ تیم ما حدود ۹۸دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد. در بازی برابر پیکان در هفته سوم هم باید بگویم که در پنالتی که علیه ما گرفته شد، داور نزدیک بود اما پس از مشورت با کمک نظرش را تغییر داد و حق به ما داده شد.

وی در مورد هجمه‌ها علیه قضوت ها در لیگ برتر اضافه کرد: خیلی از تیم‌ ها شگردشان است که شلوغ کنند. امیدوارم این مسائل حل شود. ما از فوتبال واقعی فاصله گرفتیم. نباید از بحث اصلی غافل شد. باید نیمکت‌ها آرام باشند تا داور کمتر فشار حس کرده و راحت قضاوت کند.

تیم فوتبال ذوب آهن در سه هفته ابتدایی لیگ برتر به شدت اعتقاد داشته از داوری ضربه دیده و امتیازات برای این تیم به خاطر اشتباهات داوری از دست رفته است.

تیم تحت هدایت رحمان رضایی در هفته سوم لیگ برتر برابر پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد و فردا(سه شنبه) نیز میهمان صنعت نفت آبادان است.

نظر شما