شناسهٔ خبر: 44253250 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سیاوش طهمورث:

دلم نمی‌آمد جای سیروس گرجستانی را بگیرم

سیاوش طهمورث که نقش ناتمام زنده یاد سیروس گرجستانی را در سریال «شرم» به پایان رسانده است، از امشب ـ دوشنبه ـ دهم آذر ماه رسما به عنوان بازیگر جانشین، به بینندگان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون هنگامی که هنوز در حال بازی کردن در آخرین سریالش بو، د به تاریخ ۱۲ تیر ماه به دلیل سکته از دنیا رفت و پس از سیاوش طهمورث جایگزین او شد.

طهمورث که بازی او در مجموعه تلویزیونی «شرم» از امشب و همزمان با ششمین قسمت از سریال آغاز شد، در اواسط پخش درباره این جایگزینی توضیحاتی را ارائه کرد.

او خطاب به بینندگان سریال «شرم» گفت: در این موقعیت بد و بیماری کرونا و دیگر مسائل و مشکلات، امیدوارم حال شما خوب باشد. متأسفانه جلوی خیلی از اتفاقات را نمی‌توان گرفت. مدام داریم تسلیت می‌گوئیم و تسلیت معنای خودش را از دست داده است. ما دچار این تسلیت گفتن‌ها شده‌ایم.

طهمورث افزود: یکی از هنرمندان خوب، آقای گرجستانی رفت. بدون خداحافظی رفت و ما را متأسف کرد. دوستان مانده بودند که مرحوم گرجستانی با خودش نقش «عزیز آقا» را هم برده است و نقش عزیز آقا بدون سیروس ماند. به من گفتند بیا عزیز آقا را زنده کن تا بار دیگر سرپا شود. دلم نمی‌آمد اما مجبور شدم عزیز آقا را به یاد او زنده کنم؛ امیدوارم من را جای عزیز آقا بپذیرید.

سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

نظر شما