شناسهٔ خبر: 44252968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مطالبه به حق مردم استان سمنان برای تامین آب با جدیت دنبال شود

معاون امور عمرانی استاندار سمنان با بیان‌اینکه اعتبارات خوبی برای تامین آب استان در نظر گرفته شده است گفت: مطالبه به حق مردم استان برای تامین آب با جدیت دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون امور عمرانی استاندار سمنان درجلسه شورای فنی استان گفت: تامین آب ، لازمه ی توسعه و آبادانی استان سمنان و تامین آب آشامیدنی سالم، راهکاری برای حفظ سلامتی مردم است و رفع نیاز و تحقق خواسته مردم استان سمنان برای تامین آب باید با جدیت و در اولویت کارها دنبال شود.

او ادامه داد: طرح انتقال آب چشمه روزیه یکی از خواسته‌های مردم برای تامین آب آشامیدنی سالم است و باید اجرای این طرح در اولویت باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: اعتبارات خوبی برای اجرای طرح‌های آبرسانی استان در نظر گرفته شده که با تخصیص این اعتبارات می‌توان اقدامات ارزشمندی در تامین آب استان انجام داد.

او تصریح کرد: عقب‌ماندگی در اجرای طرح‌ها ، مانع دستیابی به اهداف در زمان مقرر و موجب خسارت مالی می‌شود.

منوچهر فخری تکمیل نشدن طرح‌ها در زمان‌بندی تعیین شده را از آفت‌های کارهای عمرانی عنوان و تاکید کرد: اگر طرح‌ها در زمانبندی مناسب و تعیین شده به اتمام برسد پرداخت مطالبات پیمانکاران‌ به موقع انجام و مردم نیز از مزایای طرح بهره‌مند می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار سمنان یادآور شد: تکمیل شدن طرح‌های عمرانی در زمان برنامه‌ریزی شده از هزینه‌های اضافی می‌کاهد و برهمین اساس ضرورت دارد مسئولان و پیمانکاران اهتمام ویژه ای برای تکمیل طرح‌های عمرانی در زمان مقرر داشته باشند.

انتهای پیام / گ

نظر شما