شناسهٔ خبر: 44252882 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ادعای تازه مدرنا؛ «واکسن ما به اثر بخشی بیش از ۹۴ درصد رسیده است»

شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا در تلاش هستند تا واکسن کرونا را با بیشترین اثربخشی تولید کنند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - شرکت «مدرنا»، روز دوشنبه، ۱۰ آذر، ادعا کرد که داده‌های جدید تایید می‌کنند که واکسن ویروس کرونای این شرکت بیش از ۹۴ درصد در جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا موثر بوده و بی خطر است.

این شرکت همچنین می‎گوید که قصد دارد از سازمان غذا و داروی آمریکا برای دریافت مجوز استفاده اضطراری از این واکسن درخواست کند.

به گزارش «سی ان بی سی»، «مدرنا» پس از «فایزر» دومین شرکت تولید کننده واکسن کروناست که به دنبال دریافت مجوز استفاده اضطراری از سازمان غذا و داروی آمریکاست.

این بیانیه به این معناست که برخی از آمریکایی‌ها می‌توانند نخستین دوز‌های واکسن مدرنا که ۲ دوز برای هر نفر است را ظرف چند هفته دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت «مدرنا»، می‎گوید «این تجزیه و تحلیل اولیه مثبت، توانایی واکسن ما را در جلوگیری از بیماری کووید-۱۹ با اثربخشی ۹۴.۱ درصد تأیید می‌کند؛ ما معتقدیم که واکسن ما ابزاری قدرتمند و جدید ارائه می‌دهد که ممکن است روند این بیماری همه گیر را تغییر بدهد و به جلوگیری از بیماری شدید، بستری شدن و مرگ کمک کند.»


انتهای پیام/

نظر شما