شناسهٔ خبر: 44252848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۲۴ نفر رسید

نسرین صناعی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به ۳۲۴ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۳۹۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۹۰ نفر مبتلای قطعی و ۳۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۶۳۷۴ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۳۷۳ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ۵۸درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مربوط به بویراحمد (۳۶درصد)، کهگیلویه (۲۷درصد)، گچساران (۱۵درصد)، دنا (۸درصد)، چرام (۶درصد) و لنده (۶درصد) است.
یزدان پناه بیان کرد: لازم است از مردم شریف استان بخاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم و امیدوارم بکمک مردم شاهد روند نزولی بیماری در استان باشیم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی عنوان کرد: در حال حاضر هیچ روش موثرتر از رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل این ویروس وجود ندارد و مردم باید با رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی، اصول فاصله گذاری، استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست ها و عدم حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی نسبت به مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن اقدام کنند.
انتهای پیام

نظر شما