شناسهٔ خبر: 44252841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خدمات رسانی گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح به خانواده های نیازمند در ایام کرونا

گروه جهادی و سازندگی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح در این شرایط کرونایی نیز در حوزه های مختلف به خانواده های نیازمند خدمات رسانی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول معاونت فرهنگی و عملیات روانی،مدیریت گروه جهادی و سازندگی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح استان گفت: با گذشت نزدیک به یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور، کمک های جهادی گروه جهادی و سازندگی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح همچنان در تمامی عرصه های فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و عمرانی به صورت مدون استمرار دارد و این گروه با توجه به سردی هوا، در حال تامین بخاری های خانواده های نیازمند و بی بضاعت می باشند.

محمدجواد درخشان ،افزود:با شیوع ویروس کرونا و مشکلات فراوانی که برای اقشار آسیب پذیر جامعه به وجود آمد، مقام معظم رهبری بر همدلی و مواسات با خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا تاکید فرمودند ، که  در همین خصوص این گروه جهادی به فرمایشات رهبری عزیزمان لبیک گفته و در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه این کمک ها را عملیاتی نموده اند‌.

 وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گروه های جهادی با حضور جوانان و بسیجیان برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا و اقشار نیازمند بسیج شده و با هدایت کمک های خیرین به سوی این گروه از افراد جامعه، دست یاری دراز کردند.

درخشان ابراز داشت: در همین خصوص عصر امروز یک عدد بخاری گازی رویال۱۲۰ به همت گروه جهادی و سازندگی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح با حضور حجت الاسلام کاظمی مهر رابط نمایندگی ولی فقیه در این گردان تحویل خانواده بی سرپرست و نیازمند شناسایی شده در منطقه دارشاهی حوزه بویراحمد گردید.

 مسئول گروه جهادی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح  اظهار کرد: گروه جهادی و سازندگی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح از سال ۹۸ همزمان با سالروز آزادی خرمشهر با نام حزب الله آغاز به کار کرد و هم اکنون در تمامی عرصه ها درجهت رفع محرومیت به مستضعفین استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت می نماید.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان و جهادگران گروه جهادی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح از 26 بهمن ماه سال گذشته به طور خودجوش اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، فروشگاه ها، درب منازل، دستگاه های خودپرداز و نیز جایگاه های سوخت این استان با استفاده ازپمپ های دستی وخودرویی کردند و این اقدامات در حال حاضر نیز ادامه دارد.

درخشان؛ به فعالیت دو تن از اعضای این گروه در بیمارستان شهید جلیل شهریاسوج به عنوان نیروهای جهادی اشاره کرد و گفت: ۲ نفر از اعضای این گروه به صورت داوطلبانه بعنوان کمک پرستار در بیمارستان شهید جلیل به بیماران کرونایی کمک رسانی می نمایند.

وی ادامه داد: همچنین ،تهیه جهیزیه زوج های بی سرپرست و بی بضاعت،تهیه و توزیع لوازم التحریر دانش آموزان بی سرپرست وبی بضاعت ،از دیگر اقدمات صورت گرفته توسط این گروه جهادی است.

به گفته مسئول گروه جهادی و سازندگی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح ، ذبح قربانی و توزیع گوشت در در بین نیازمندان شناسایی شده و توزیع بسته های غذایی در بین ۱۰۰ نفر از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

 درخشان با بیان اینکه اجرای طرح خیریه تحصیلی و خیریه درمانی از دیگر برنامه های این گروه جهادی است، خاطرنشان کرد: در طرح خیریه تحصیلی، اساتید و معلمانی شناسایی شده اند که به صورت رایگان به دانش آموزان نیازمند آموزش می دهند و در طرح خیریه درمانی نیز پزشکانی شناسایی شده اند که خانواده های نیازمند معرفی شده از سوی این گروه جهادی را به صورت رایگان ویزیت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما