شناسهٔ خبر: 44252014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با تلاش راهداران؛

راه ارتباطی ۱۱۹ روستای استان قزوین بازگشایی شد

قزوین - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان راه ارتباطی ۱۱۹ روستا که بر اثر بارش برف و کولاک اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، اسماعیل تربره افزود: تا ساعت ۱۸ عصر امروز دوشنبه راه ارتباطی ۱۲۶ روستا بدلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود بود که با تلاش بی وقفه راهداران این آمار اکنون تنها به ۷ روستا کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته راهداران به صورت شبانه روزی با استقرار در راه‌های مسدود شده اقدام به برفروبی و بازگشایی مسیرها کردند، اضافه کرد: برای بازگشایی مسیرهای باقی‌مانده روستایی نیز راهداران، فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

تربره ادامه داد: در حال حاضر تردد در تمام راه‌های ارتباطی اصلی استان جریان دارد اما در گردنه‌ها و ارتفاعات عبور و مرور خودروها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در برف چند روز اخیر هزار و ۸۶۰ تن ماسه و نمک برای برفروبی مسیرهای پوشیده از برف مصرف شد.

نظر شما