شناسهٔ خبر: 44251976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون هندبال | لینک خبر

غارسی: ذوب‌آهن بهتر بود و شایسته بود که پیروز شد

صاحب‌خبر -
سرمربی تیم هندبال زنان سنگ آهن بافق گفت: تیم ذوب آهن از تیم ما عملکرد بهتری داشت و این پیروزی را با شایستگی از آن خود کرد.
ناهید غارسی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، پس از آنکه تیم سنگ آهن بافق در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال زنان، مقابل ذوب آهن تن به شکست داد، درباره این بازی گفت:بازی جذاب ، حساس و زیبایی را شاهد بودیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه از آنجایی که ما چند بازیکن را در اختیار نداشتیم نتوانستیم آنطور که توقع داشتیم بازی کنیم. ما بازی را ضعیف شروع کردیم. بهترین بازیکن ما هم از ناحیه ساق پا با شکستگی مواجه شد و او را هم از دست دادیم.
 
غارسی افزود: یکی از بازیکنان تیم ما نیز به دلیل فشار استرس نتوانست بازی را ادامه دهد. همه این موارد تیم ما را دچار مشکل کرد.
 
سرمربی تیم سنگ آهن بافق به عملکرد خوب تیم ذوب آهن اشاره کرد و افزود: حریف ما از تیم ما بهتر بازی کرد و ما به دلیل ضعفی که از نبودن بازیکنان‌مان با آن مواجه شدیم بازی را به ذوب آهن واگذار کردیم.. امیدوارم این پیروزی مبارک تیم ذوب آهن باشد.
 
غارسی در پایان به رعایت شدن کامل و تمام پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بازی در بهترین شرایط ممکن از نظر بهداشتی برگزار شد و این واقعا خیال ما را راحت کرد.

نظر شما