شناسهٔ خبر: 44251954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌آبگرفتگی در خوزستان + تصاویر

گروه استان‌ها_معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان گفت: در جریان آبگرفتگی‌های اخیر استان بر اثر بارندگی‌های پی در پی ۱۵ شهر خوزستان از عملیات امدادی برخوردار شدند.

صاحب‌خبر -

علی پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: متاسفانه بر اثر بارش شدید باران در خوزستان، 15 شهر اعم از بندر ماهشهر، بهبهان،گتوند، شوشتر، هفتکل، باغملک، آغاجاری، رامهرمز، رامشیر، شادگان،امیدیه،اهواز، ایذه، لالی، باوی درگیر آبگرفتگی شده و برخی از ساکنان آن‌ها با مشکل مواجه شدند.

وی افزود: 4 مدرسه جهت اسکان اضطراری و برپایی چادرهای گروهی امدادی تعبیه شد که 1 مدرسه در ماهشهر، 1 مدرسه در شهید چمران و 2 مدرسه نیز در بندر امام برای این امر اختصاص یافتند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان بیان کرد: با توجه به وسعت آبگرفتگی 2 تیم واکنش سریع اهواز و ماهشهر فراخوانده شدند که خوشبختانه 400 خودروی گرفتار در آب را رها سازی و به مکان امن انتقال دادند.

پهلوان تصریح کرد: در مجموع 15 شهر گرفتار خوشبختانه به 1982 نفر امدادرسانی شد که 447 نفر اسکان داده شده و 36 تیم نیز در این مدت مشغول امدادرسانی به مردم عزیز خوزستان بودند.

وی با بیان این که 24 خودرو در این عملیات‌ها بکارگیری شده گفت: 61 تخته چادر، 1179 تخته پتو و اقلامی از قبیل چراغ والور، نایلون، انواع حبوبات، ست بهداشتی و بسته‌های غذایی 72 ساعته به آسیب‌دیدگان داده شد.

گزارش از مهدی مستوی

انتهای پیام/332/ش

نظر شما