شناسهٔ خبر: 44251806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امتیاز طلایی خطیبی مقابل هم‌تیمی ۲۰۰۶(عکس)

شاگردان رسول خطیبی توانستند برابر فولاد صاحب یک امتیاز مهم شوند تا با روحیه مضاعفی فصل را ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بدو ورود به لیگ برتر کم کم با سبک و سیاق این رقابت‌ها آشنا شده و با بهره‌گیری از رسول خطیبی، سرمربی جوان خود و بازیکنانی که در روزهای آخر نقل و انتقالات جذب کرده، به مرور زمان عملکرد بهتری ارائه می‌دهد و امروز هم در چهارمین بازی فصل توانست یک امتیاز ارزشمند را در اهواز کسب کند.

 

اراکی‌ها در نخستین بازی فصل در حالی برابر نساجی شکست خوردند که نتوانستند از تمام بازیکنان جدیدشان بهره ببرند و شرایط نامشخص مدیریتی و نبودن کادر فنی این تیم روی نیمکت و در کنار رسول خطیبی موجب شد تا آنها فصل را با شرایط خوبی شروع نکنند.

 

اما هفته دوم برای آلومینیوم به خوبی پیش رفت و شاگردان رسول خطیبی در ورزشگاه نقش جهان با گل مشکوک به آفساید و خطا نتیجه را به سپاهان واگذار کردند ولی روند امتیازگیری آنها از هفته قبل شروع شد و امروز هم برابر فولاد خوزستان ادامه داشت.

 

 

شاگردان خطیبی بعد از کسب نخستین امتیاز در تاریخ لیگ برتر مقابل مس رفسنجان، امروز در اهواز کار سختی مقابل تیم پُرمهره فولاد خوزستان داشتند و با وجود اینکه نتوانستند از دو بازیکن خود به علت آسیب دیدنی بهره ببرند، اما اجازه برتری به تیم جواد نکونام را ندادند.

 

نکونام که در نخستین بازی خانگی فصل به برتری مقابل استقلال رسیده بود، در دومین میزبانی فصل امروز به مصاف رسول خطیبی، هم‌بازی خود در تیم ملی و جام جهانی ۲۰۰۶ رفت که نتوانست برابر او صاحب پیروزی شود تا خطیبی با دست پُر اهواز را ترک کند.

 

حالا خطیبی و شاگردانش با کسب یک امتیاز ارزشمند در اهواز روحیه مضاعفی برای ادامه کارشان در لیگ برتر گرفتند و امیدوار هستند با تداوم روند شکست‌ناپذیری خود، هفته آینده نخستین پیروزی فصل را در اراک و مقابل ماشین‌سازی جشن بگیرند.

نظر شما