شناسهٔ خبر: 44251748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مربی نفت مسجد سلیمان: شناخت خوبی از نساجی داریم

مجید محافظت کار در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید محافظت‌کار، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار داشت: بازی فردا تقابل ۲ تیم ریشه دار و با اصالت کشور است که در شمال و جنوب کشور هواداران زیادی دارند و ارتباط خوبی میان آن‌ها وجود دارد. امیدواریم بازی فردا، بازی خوب و مورد قبول برای مردمی باشد که آن را می‌بینند.

مربی نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش گفت: تمامی نفرات تیم سعی می‌کنند برنامه‌های سرمربی را در زمین اجرا کنند و روز به روز به دنبال پیشرفت هستند. بازیکنان می‌دانند برای پیشرفت کردن باید هر روز بهتر از قبل باشند. قطعا در بازی فردا هم تمام بازیکنان تلاش‌شان را می‌کنند تا عملکرد قابل قبولی ارائه دهند.

محافظت کار در پاسخ به این سوال که نبود هواداران چه آسیبی به فوتبال می‌زند؟ گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر ویروس کرونا ریشه‌کن شود و زندگی برای همه مردم دنیا به حالت عادی برگردد. قطعا فوتبال به خاطر هوادارانش در دنیا پرطرفدار است و امیدواریم با عادی شدن شرایط، هواداران بتوانند به ورزشگاه برگردند و شور و شوق در سطح جامعه بیشتر شود.

او در پایان افزود: با توجه به اینکه سرمربی تیم خیلی خوب تیم‌های حریف را بررسی و آنالیز می‌کنند، فکر می‌کنم شناخت خوبی نسبت به نساجی داریم. به نظر من فردا بازی خوب و جذابی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما