شناسهٔ خبر: 44251742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

۱۳ تن پیاز احتکار شده در شهرستان کرمان کشف شد

کرمان - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از احتکار ۱۳ در یک انبار واقع در حاشیه غربی شهر کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پورامینایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص کشف پیازهای احتکار شده بیان داشت: مأموران پاسگاه قائم‌آباد شهرستان کرمان پس از اطلاع از یک انبار احتکار پیاز با یکسری کار اطلاعاتی پلیسی موفق به کشف این انبار در حاشیه غربی شهر کرمان شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از این انبار مأموران انتظامی موفق به کشف ۱۳ تن پیاز به ارزش ریالی بیش از ۶۵۰ میلیون ریال شدند که در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: این انبار پلمب و متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پورامینایی تصریح کرد: پلیس با تمام توان و با به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق مردم با اخلالگران اقتصادی و محتکران مبارزه می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سرقت دوربین‌های مداربسته در معابر عمومی شهر کرمان اشاره کرد و افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوربین‌های مداربسته مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ موفق به شناسایی سارقین این سرقت‌ها شدند.

وی یادآور شد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی سه نفر سارق را در این رابطه دستگیر کردند.

پورامینایی ادامه داد: سارقان پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته اعتراف کردند و پرونده پس از تکمیل جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم تا دوربین‌های مداربسته خود را در مکان‌های دور از دسترس سارقان نصب کرده و آنها را با حفاظ مناسب ایمن کنند.

نظر شما